خرید ام وی ام (نقد و اقساط)

خرید محصولات ام‌وی‌ام طبق آخرین بخشنامه ها را از این صفحه پیگیری نمائید. در طرح های مختلف شرکت، شرایط خرید به صورت اقساطی و نقدی با قیمت ها و پیش پرداخت های متغیر در دسترس شما هستند. برای آگاهی از شرایط روز باید با کارشناسان مدیران خودرو در ارتباط باشید. روی عبارت زیر کلیک کنید تا مستقیما به کارشناس ما متصل شوید. فروش و خدمات تعمیرگاهی انواع مدل های ام وی ام نیز ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

برای آگاهی از جدیدترین قیمت ها با ما تماس بگیرید.

آخرین طرح فروش فعال ام وی ام

در ادامه شرایط خرید هر خودرو به تفکیک اعلام شده است.

ام‌وی‌ام 315+

315 پلاس از اولین نمونه های مدیران خودرو بود که وارد بازار ایران شد و به سرعت فروش بالایی بدست اورد. از طریق لینک زیر شرایط خرید اقساطی این خودرو را مطالعه نمائید.

خرید 315+
315 قیمت اقساطی

ام‌وی‌ام X22 Pro

ام وی ام ایکس 22 پرو بعد از ایکس22 عرضه شد که X22 یکی از موفق ترین و پرفروش ترین کراس های چند سال اخیر بازار ایران است. همین موفقیت قابل توجه در ایران و دیگر کشورها موجب شد کمپانی چری نسخه ی جدید این ماشین را رونمایی و وارد بازار کند.

خرید x22 پرو
ایکس 22 پرو

ام‌وی‌ام X33 Cross

ام وی ام ایکس 33 کراس به عنوان یکی از اولین و شناخته شده ترین ماشین های مونتاژی بازار ایران شناخته می شود و در تمام این سال ها طرفدارهای زیادی به سمت خودش جلب کرده است.

خرید x33 کراس

ام‌وی‌ام X55 پرو

ام وی ام ایکس 55 پرو از لحاظ ابعاد تا حد زیادی شبیه به ایکس ۳۳ ظاهر شده اما از لحاظ سطح آپشن و امکانات رفاهی و همچنین ویژگی های فنی می تا حد زیادی به تیگو ۷ شباهت دارد.

خرید x55 پرو

ام‌وی‌ام آریزو 5 توربو

چری اریزو 5 توربو (Chery Arrizo5 Turbo IE) از موتور مشابه با خودروهای آریزو ۶ و تیگو ۷ استفاده می‌کند که می تواند قدرت خروجی قابل توجهی برای ماشین تولید کند. یکی از جدیترین محصولات مدیران خودرو که تغییرات بسیار جذاب داخلی، عرضه شده است.

خرید آریزو 5 توربو
خرید اقساطی اریزو 5 توربو

ام‌وی‌ام تیگو 5

تیگو 5 مدیران خودرو به سرعت تبدیل به یکی از پر فروش ترین کراس اورهای سایز بزرگ بازار ایران شد.

خرید تیگو 5
خرید اقساطی تیگو 5

ام‌وی‌ام تیگو 7

تیگو7 با محدودیت های صورت گرفته در بازار خودروی ایران، بهترین و با کیفیت ترین مونتاژ بازار ایران است.

خرید تیگو 7
تیگو7

شرایط فروش محصولات فونیکس

جهت آگاهی از شرایط خرید برند Fownix وارد صفحه زیر شوید:

شرایط خرید فونیکس


معرفی کمپانی ام‌وی‌ام MVM

شرکت صنایع خودروسازی مدیران از سال 1381 در محل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در کارخانه ای به وسعت 500 هزار مترمربع شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر دارای حدود 4500 نفر نیرو است. این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو در ایران است و مدل های متنوعی از خودروهای روز را با دو برند ام‌وی‌ام (MVM) و فونیکس (Fownix) به بازار عرضه کرده است. در ادامه انواع مدل های ام‌وی‌ام را معرفی می‌کنیم.

لوگوی ام وی ام اقساطی ام‌وی‌ام لوگوی فونیکس اقساطی فونیکس خرید خودرو طرح جایگزینی مشاوره رایگان!