خرید ام‌وی‌ام X33 کراس

کراس اور چین
پرچم چین

حجم موتور 2000 cc

تعداد سیلندر4 سیلندر خطی

مصرف سوخت8.4 لیتر

به اشتراک بگذارید

خرید X33 کراس (نقد و اقساط)

ام وی ام ایکس 33 کراس کامل ترین نسل X33 از لحاظ ویژگی های فنی و آپشن های رفاهی است. موتور 2 لیتری، گیربکس جدید اتوماتیک AT و اپشن های کاربردی ماندد ABS, EBD ,ESP, HAS,TCS,EBA ,RSC, TPMS و همچنین گارانتی 3 ساله و یا 100 هزار کیلومتر X33 جدید خیال شما را از بابت خرید این محصول راحت می کند. فروش و خدمات تعمیرگاهی MVM X33 AT Sport در این مجموعه ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:


جدیدترین شرایط خرید X33 Cross

قیمت نقدی و پیش پرداخت جهت خرید اقساطی ایکس 33 کراس در جدول زیر آورده شده است.

  • قیمت نقدی کارخانه: با شماره زیر تماس گرفته و یا فرم زیر را پر کنید. تا چند دقیقه دیگر با شما تماس خواهیم گرفت.
  • قیمت اقساطی: خرید شرایطی با حداقل ۵۰٪ و حداکثر ۸۵٪ پیش پرداخت و بازپرداخت ۱ تا ۵ سال

به دلیل نوسانات شدید بازار خودرو اعداد ذکر شده در بالا تغییر می کنند. از شما خواهشمندیم جهت آگاهی از قیمت لحظه ای با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • جهت تهیه نسخه های دست دوم و صفر (تحویل فوری) این خودرو با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

قیمت ایکس 33 اتوماتیک اسپرت

برای آگاهی از جدیدترین قیمت ها با ما تماس بگیرید.

09027707807

راهنمای خرید سایر محصولات

جهت آگاهی از قیمت و شرایط فروش سایر محصولات وارد صفحات زیر شوید:

شرایط خرید ام‌وی‌ام

شرایط خرید فونیکس


معرفی کامل ام وی ام ایکس 33 اتوماتیک اسپرت

از آنجایی که محبوبیت ماشین های کراس اوور و شاسی بلند به شدت رو به افزایش است، کمپانی های مختلف هر ساله مدل های جدیدی از ماشین های کراس آور خودشان را رونمایی می‌کنند و سعی می‌کنند از این بازار پر رونق عقب نمانند. مدیران خودرو نیز به عنوان نماینده رسمی کمپانی چری در بازار ایران محصولات محبوب و پرفروش خودش را هر ساله به روز رسانی می کند تا از روند رو به پیشرفت بازار عقب نماند. ام وی ام ایکس ۳۳ از نمونه های بارز و قابل توجه پیشرفت به حساب می آید که سالهای سال است در بازار ایران حضور دارد و در تمام این مدت در لیست پرفروش ترین و محبوب ترین کراس آور های مونتاژی ایران دیده می شود. در واقع x۳۳ پرفروش‌ترین ماشین مونتاژی بازار ایران محسوب می‌شود.

نمونه های اولیه ام وی ام x۳۳ با قیمت بسیار مناسب و به عنوان رقیب مستقیم خودروهای داخلی وارد بازار شدند و همین موضوع سبب شد به سرعت مورد توجه افراد قرار بگیرد. اما در مدل های بعدی مزیت رقابتی علاوه بر قیمت مناسب به ویژگی های دیگری از جمله طراحی ظاهری جذاب و کیفیت تولید بالا نیز تعمیم یافت و x۳۳ به یکی از جذاب ترین و بهترین کراس آور های بازار ایران تبدیل شد.

در مدل های اولیه نمونه های دنده دستی و دنده اتوماتیک دیده می شد اما بعد از سال ۹۷ و با معرفی مدل های جدید ام وی ام ایکس ۳۳، دنده دستی به طور کامل حذف شد و تمام مدلهای ایکس ۳۳ از جعبه دنده اتوماتیک پیوسته یا همان CVT استفاده می کنند. علاوه بر این، آپشن‌های جدیدتر و به روزتری برای این ماشین در نظر گرفته شد و از لحاظ کیفیت تولید نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است. در مدل های جدید نیز شاهد یک فیس لیفت در قسمت طراحی خودرو هستیم که موجب شده نمای روبه روی آن تا حد زیادی شبیه به ام وی ام ایکس ۵۵ شود. در ادامه به بررسی ام وی ام x۳۳ اتوماتیک و ویژگی های آن می پردازیم.

طراحی ظاهری X33 AT S

مدل های اسپرت و دنده اتوماتیک ایکس ۳۳ به تازگی یک فیس لیفت جدید و جذاب را تجربه کرده اند. در این فیس لیفت جدید قسمت جلوی ماشین تغییر کرده و تا حدود زیادی شبیه به برادر لوکس خودش یعنی ایکس 55 شده است. استفاده از جلوپنجره ی خاص با ابعاد بسیار بزرگ اولین چیزی است که توجه شما را به سمت خودش جلب می کند و در نگاه اول احساس میکنید در حال تماشای ایکس 55 هستید. تغییر ظاهر جدید x۳۳ فقط برای نمونه های اتوماتیک اتفاق افتاده و از اواخر سال 1399 به بعد نسخه ی دنده اتوماتیک با این ظاهر عرضه می‌شود.

تغییرات ظاهری در این نسخه فقط به بخش جلوی ماشین محدود می شود و در قسمت های کناری و عقب تغییر خاصی صورت نگرفته است. از آنجایی که مدل‌های جدید x۳۳ فقط در مدل اسپرت تولید می شوند، تمام آنها با سقف و ستون های مشکی عرضه شده اند. در نمای جانبی و عقب ماشین المان های مختلفی از ماشینهای شاسی بلند و آفرودی استفاده شده تا قدرت نمایی بیشتری در ایکس ۳۳ احساس شود. زه پهن و بزرگ روی درب ها و خطوط حجم دهنده ی بدنه در کنار لاستیک زاپاس قرار گرفته روی درب عقب به همین منظور طراحی شده اند.

طراحی داخلی ام وی ام ایکس 33 جدید

در قسمت طراحی داخلی ماشین تفاوتی نسبت به مدل‌های قبلی ایجاد نشده و صرفا چند تغییر بسیار جزئی انجام گرفته است. البته به عقیده ی بسیاری از افراد طراحی کابین ایکس 33 کاملا زیبا و جذاب است و نیازی به تغییر در آن احساس نمی شود. در مدل های جدید تنها فرمان خودرو نسبت به مدل های قبلی تغییر کرده و رنگ چرم ماشین از مشکی به قهوه ای تغییر یافته. استفاده از چند آپشن جدید، حس رانندگی و استفاده از خودرو را جذاب تر و دوست داشتنی تر کرده اند.

فضای سرنشینان برای استفاده های روزمره و حتی استفاده در مسافرت ها کاملاً کافی و مناسب است و آن را به یک خودروی خانوادگی فوق العاده تبدیل کرده. از لحاظ کیفیت مواد و قطعات استفاده شده در داخل کابین نیز x۳۳ شرایط مطلوبی دارد و حس استفاده از قطعات خشک و شکننده در آن نخواهید داشت. استفاده از طراحی دو رنگ در داخل کابین جذابیت آن را بیشتر کرده است.

مشخصات فنی MVM X33 At S

ام وی ام X33 در زمینه مشخصات فنی در تمام این سال‌ها تغییر قابل توجهی نداشته و صرفاً تغییرات آن به بعضی به روزرسانی های جزئی محدود می شود. یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی در قلب این کراس‌اور پرفروش و محبوب قرار گرفته که می تواند ۱۳۹ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور برای آن تولید کند. چنین موتوری برای استفاده های روزمره و شهری کاملا کافی و مناسب به نظر می رسد. حتی در مسیرهای جاده ای و سربالایی نیز مشکلی با این موتور نخواهید داشت و نیازهای شما را برآورده می کند. ام وی ام x۳۳ اتوماتیک برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به حدود ۱۴ ثانیه زمان نیاز دارد و در حالت ترکیبی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود 8 بنزین مصرف میکند.

آپشن و امکانات رفاهی ایکس33 اتومات اسپرت

ام وی ام x۳۳ در بین ماشینهای کراس‌اور مونتاژی بازار ایران از لحاظ قیمت یک گزینه متوسط محسوب می شود. در زمینه آپشن و امکانات رفاهی نیز شرایط متوسطی داشته و حتی نسبت به رقبای هم رده خودش یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. در مدل‌های جدید این خودرو چند آپشن نسبت به مدل های قدیمی تر اضافه شده. در ادامه آپشن ها و امکانات رفاهی ام وی ام x۳۳ اتوماتیک جدید می پردازیم:

کروز کنترل، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، دو حالت رانندگی شامل اکو و اسپرت، سنسور فشار باد تایر ها، توزیع نیروی ترمز، ترمز کمکی، چراغ های روز، سنسور نور برای روشن شدن اتوماتیک چراغ ها، چراغ های مه شکن جلو و عقب، فرمان برقی حساس به سرعت، سنسور پارک عقب، فرمان و صندلی های چرمی، نمایشگر 8 اینچی لمسی با قابلیت اتصال تصویری با تلفن همراه اندروید و ios، نمایشگر صفحه کیلومتر برای نمایش اطلاعات کامپیوتر سفری، دو عدد ایربگ برای سرنشینان جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، گرمکن صندلی های جلو، استفاده از چرم قهوه ای و تزیینات طلایی در داخل کابین، خروجی برق ۱۲ ولت، آینه های جانبی برقی دارای گرمکن، سانروف، کیت اسپرت بدنه و طراحی دو رنگ

مزایا و معایب ایکس 33 اتوماتیک اسپرت

ام وی ام ایکس ۳۳ همیشه یکی از مقرون به صرفه ترین و بهترین گزینه ها در بین ماشین های کراس آور شهری به حساب می آید. مدل های جدید با طراحی جذاب تر و اضافه شدن آپشن های بیشتر، بیش از پیش جذابیت ایجاد کرده اند. استفاده از جعبه دنده اتوماتیک جدید نیز به ویژگی های این ماشین افزوده است. مدلهای جدید ایکس ۳۳ در نمونه توربوشارژ نیز مونتاژ شده اند که قدرت و توانایی های بسیار بهتری در اختیار راننده قرار می‌دهد. البته تعداد مدل های توربو شارژ بسیار کم و محدود است.

لوگوی ام وی ام اقساطی ام‌وی‌ام لوگوی فونیکس اقساطی فونیکس خرید خودرو طرح جایگزینی مشاوره رایگان!