تیگو7

خرید ام‌وی‌ام تیگو 7

کراس اور چین
پرچم چین

حجم موتور1500 cc

تعداد سیلندر4 سیلندر توربوشارژ

مصرف سوخت6.7 لیتر

به اشتراک بگذارید

خرید تیگو7 (نقد و اقساط)

تیگو7 با تکیه بر طراحی روز، سواری خوب و امکانات رفاهی و ایمنی زیاد جزء خودروهای باکیفیت ایران است و با طراحی اصولی، پایبندی بر ایمنی کافی و بهبود کیفیت متریال و مونتاژ، قطعا یکی از بهترین کراس اورهای بازار و در برابر بسیاری از کره ای ها بازار بسیار سرتر است. فروش و خدمات تعمیرگاهی Tiggo 7 در این مجموعه ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:


جدیدترین طرح فروش Tiggo 7

قیمت نقدی و پیش پرداخت جهت خرید اقساطی تیگو7 در جدول زیر آورده شده است.

  • قیمت نقدی کارخانه: با شماره زیر تماس گرفته و یا فرم زیر را پر کنید. تا چند دقیقه دیگر با شما تماس خواهیم گرفت.
  • قیمت اقساطی: خرید شرایطی با حداقل ۵۰٪ و حداکثر ۸۵٪ پیش پرداخت و بازپرداخت ۱ تا ۵ سال

به دلیل نوسانات شدید بازار خودرو اعداد ذکر شده در بالا تغییر می کنند. از شما خواهشمندیم جهت آگاهی از قیمت لحظه ای با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • جهت تهیه نسخه های دست دوم و صفر (تحویل فوری) این خودرو با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

قیمت تیگو 7

برای آگاهی از جدیدترین قیمت ها با ما تماس بگیرید.


راهنمای خرید سایر محصولات

جهت آگاهی از قیمت و شرایط فروش سایر محصولات وارد صفحات زیر شوید:

شرایط خرید ام‌وی‌ام

شرایط خرید فونیکس


معرفی کامل تیگو7

این ماشین آنقدر با کیفیت و سطح بالا ساخته شده که بسیاری از منتقدین آن را با ماشین های کره ای مقایسه می کنند و بسیاری از آنها را در مقایسات شکست می دهد. علاوه بر تمام این موارد تیگو ۷ یکی از ایمن ترین شاسی بلند های حال حاضر بازار ایران به حساب می‌آید و از این نظر نیز انتخاب فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

تیگو ۷ از همان ابتدای ورود به بازار، یکی از پرآپشن ترین و کامل ترین ماشین های بازار ایران به حساب می آمده. اما با این حال مدیران خودرو هر سال این ماشین را به روز و کامل تر می کند تا بتواند همیشه بهترین ماشین بازار باشد و از پیشرفت خودروسازی عقب نماند. یکی دیگر از جذابیت های تیگو 7 همین آپشن های زیاد و سطح بالای آن است که تا قبل از ورود تیگو 8 پرو ، بهترین گزینه ی بازار از نظر آپشن به حساب می آمد. تیگو 7 آنقدر به روز و نوآورانه ساخته شده که بعد از گذشت 5 سال، هنوز هم در بسیاری از کشورها روی خط تولید کمپانی چری قرار دارد.

تیگو 7 به لطف کیفیت بالا و ایمنی زیاد توانسته مجوز ورود به بسیاری از کشورهای جهان را کسب کند و در بعضی کشورها همچون استرالیا، بسیار پر طرفدار باشد. ویژگی های بی نظیری همچون طراحی جذاب، کیفیت تولید بسیار مناسب، آپشن و امکانات رفاهی سطح بالا، گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران و … در کنار هم موجب شده اند تیگو 7 تا این اندازه محبوب و پر فروش باشد. در ادامه به بررسی چری تیگو 7 و ویژگی های برتر آن می پردازیم:

طراحی ظاهری Tiggo7

شکی نیست که تیگو ۷ یکی از زیباترین و جذاب ترین کراس آور های حال حاضر بازار به حساب می آید و از لحاظ طراحی ظاهری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. قسمت های مختلف ماشین به نوعی طراحی شده که یادآور حس سرعت و قدرت باشد و تیز بودن قسمت های مختلف ماشین نشان دهنده همین سیاست طراحی در آن است. علاوه بر این، استفاده از رنگ های خاص موجب شده جذابیت های این ماشین بیشتر هم شود و یکی از بهترین شاسی بلندهای موجود در خیابان ها باشد.

در نمای روبرو چراغ هایی با طراحی خاص استفاده شده که به گفته مدیران چری از رعد و برق الهام گرفته شده اند و به منظور قدرت نمایی هرچه بیشتر ماشین طراحی شده اند. یک نوار کرومی این دو چراغ جلو را به هم متصل کرده و آن را تا حدود زیادی به دیگر مدل های چری شبیه کرده است. در نمای جانبی ماشین نیز ابعاد بزرگ و خطوط بدنه حس قدرت نمایی قابل توجهی القا می کند. خطوط حجم دهنده ی کنار ماشین به نحوی است که انگار یک گلوله در حال شکافتن هوا بوده و با سرعت تمام در حال حرکت است. در قسمت عقب ماشین نیز چراغ‌هایی با طراحی خاص استفاده شده که کمپانی چری نام پنجه گربه را برای آنها انتخاب کرده.

به طور کلی باید گفت تیگو ۷ یکی از ماشین های جذاب بازار است و با وجود اینکه حدود پنج سال از حضور این ماشین در خیابان ها می گذرد و هنوز هم تازگی و زیبایی خودش را دارد.

طراحی داخلی Tiggo7

حس لوکس بودن در داخل ماشین بیشتر از بیرون مشاهده می‌شود و به نوعی ساخته شده که احساس حضور در یک ماشین امروزی و سطح بالا را تداعی کند .استفاده از چرم در تمام قسمت‌های خودرو و همچنین ساختار دو رنگ کابین باعث شده حس لوکس بودن در آن بیشتر شود. نمایشگر بزرگ در وسط داشبورد و طراحی ساده و شیک قسمت داشبورد موجب شده جزئیات در آن بیشتر دیده شوند.

فضای سرنشینان بسیار باز و جادار است و حتی افراد قد بلند هم با راحتی تمام برای مسیرهای طولانی می توانند در این خودرو بنشینند. در قسمت صندوق و بار هم شاهد یک فضای باز و جادار هستیم که تیگو 7 را به یک ماشین عالی برای مسافرت تبدیل می کند. ویژگی هایی مثل نمایشگر کیلومتر دیجیتال و سقف پانارومای بسیار بزرگ، حس حضور در یک ماشین مدرن و سطح بالا را افزایش می دهد.

مشخصات فنی تیگو 7

تیگو ۷ در بازارهای جهانی با چندین موتور متفاوت عرضه می شود. از بین تمام موتورهایی که برای این ماشین در نظر گرفته شده نمونه ۱۵۰۰ سی سی توربو شارژ یکی از قدرتمند ترین و بهینه ترین گزینه ها به حساب می آید. مدیران خودرو برای بازار ایران همین مدل ۱۵۰۰ سی سی توربو شارژ را در نظر گرفته است. این موتور ۱.۵ لیتری می تواند ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتون متر گشتاور تولید نماید.

این موتور قدرتمند در کنار یک جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه حرف های زیادی برای گفتن دارد و تیگو ۷ را به یکی از سریعترین شاسی بلندهای مونتاژی بازار ایران تبدیل کرده است. تیگو ۷ برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، حدود ۱۰ ثانیه زمان نیاز دارد و می تواند به حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. در هر ۱۰۰ کیلومتر ۶.۷ لیتر بنزین مصرف میکند و در بین شاسی بلندها یک ماشین کم مصرف محسوب می شود.

آپشن و امکانات تیگو 7

تا قبل از رونمایی ماشین های برند فونیکس، تیگو ۷ پرچم دار مدیران خودرو در بازار ایران به حساب می آمد و هنوز هم یکی از بهترین و سطح بالاترین گزینه های بازار است. تیگو ۷ در سطح بهترین ماشین های اروپایی آپشن و امکانات در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد و یک ماشین فول آپشن محسوب می‌شود. در ادامه به بررسی آپشن و امکانات این شاسی بلند جذاب می پردازیم:

کروز کنترل ،سیستم کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، دو حالت رانندگی شامل اکو و اسپرت، سنسور پارک جلو و عقب خودرو، سنسور باران برای روشن شدن اتوماتیک برف پاک کن ها، سیستم نمایش فشار باد تایرها، توزیع نیروی ترمز الکتریکی، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتو هلد، چراغ های روز، سنسور نور برای روشن شدن اتوماتیک چراغ ها، چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ های جلو زنون با قابلیت تنظیم برقی ارتفاع نور، چرخش چراغ های مه شکن در سر پیچ ها، فرمان برقی حساس به سرعت با قابلیت تنظیم در دو موقعیت، مانیتور ۹ اینچی لمسی با قابلیت اتصال به تلفن های همراه اندروید و ios، دوربین دید عقب، دوربین های جلو و جانبی و دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر دیجیتال صفحه کیلومتر برای نمایش اطلاعات کامپیوتر سفری، ۶ عدد ایربگ، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، صندلی راننده برقی با قابلیت تنظیم گودی کمر، فرمان صندلی ها داشبورد و رودری های چرمی، طراحی دو رنگ داخل کابین، خروجی برق ۱۲ ولت، آیینه های جانبی تاشونده برقی دارای گرم کن، سقف پانوراما، سانروف

مزایا و معایب tiggo7

تیگو ۷ آن‌قدر امکانات و ویژگی‌های مثبت دارد که اگر ایرادی هم در آن دیده شود چندان به چشم نمی‌آید. انبوهی از ویژگی‌های مثبت از جمله آپشن های فوق العاده، طراحی جذاب، کیفیت ساخت بالا، کابین جادار، موتور قدرتمند و …. تیگو ۷ را به یک انتخاب بسیار خوب در بین رقبای خودش تبدیل کرده است. در واقع تنها ایرادی که می‌توان به این ماشین گرفت عدم برخورداری از سیستم چهار چرخ متحرک و در نتیجه آفرود نسبتاً ضعیف است.

لوگوی ام وی ام اقساطی ام‌وی‌ام لوگوی فونیکس اقساطی فونیکس خرید خودرو طرح جایگزینی مشاوره رایگان!