315 قیمت اقساطی

خرید ام‌وی‌ام 315+

هاچبک چین
پرچم چین

حجم موتور1500cc

تعداد سیلندر4 سیلندر تنفس طبیعی

مصرف سوخت7 لیتر

به اشتراک بگذارید

قیمت 315+ (اقساطی و نقدی)

315 پلاس در 2 مدل هاچبک و سدان توسط مدیران خودرو از سال 91 عرضه شد. خرید نسخه سدان را پیشنهاد نمیکنیم ولی نسخه هاچبک در تیپ‌های ساده، اسپرت، اسپرت لاکچری و اسپرت اکسلنت بازار خوبی دارند. 315+ دارای گیربکس اتوماتیک است. فروش و خدمات تعمیرگاهی 315 در مجموعه ما ارائه می شود.


آخرین طرح اقساطی MVM +315

مشتری گرامی، با توجه به عدم تولید این خودرو از سال 1400، آخرین نسخه های موجود در بازار تولید سال 1400 هستند و دیگر طرح فروشی روی این خودرو فعال نخواهد شد. جهت خرید باید با کارشناسان فروش شرکت تماس گرفته تا نسخه های صفر 1400 و یا کارکرده را به شما معرفی کنند.

  • قیمت نقدی: در حال حاضر این خودرو تولید نمی شود و طرح فروش نقدی برای این خودرو فعال نیست. باید نسخه های کارکرده خریداری نمائید.
  • قیمت اقساطی: در حال حاضر این خودرو تولید نمی شود و طرح فروش اقساطی فعال نیست. باید نسخه های کارکرده خریداری نمائید.
  • جهت تهیه دست دوم این خودرو با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

قیمت 315

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

برای آگاهی از جدیدترین قیمت ها با ما تماس بگیرید.


راهنمای خرید سایر محصولات

جهت آگاهی از قیمت و شرایط فروش سایر محصولات وارد صفحات زیر شوید:

شرایط خرید ام‌وی‌ام

شرایط خرید فونیکس


معرفی کامل 315 پلاس

شکی نیست که محبوب ترین و پر طرفدار ترین ماشین های هاچ بک بازار ایران، پژو ۲۰۶ و پراید هاچ بک هستند که سالهای سال است در خانواده های ایرانی حضور دارند. اما از آنجایی که این ماشین ها مدت زمان زیادی است به روز رسانی نشده اند و کاملاً قدیمی به حساب می آیند، روز به روز محبوبیت شان رو به کاهش است. بیشتر از ده سال است که محصولات جذاب چینی توانسته اند با ویژگی های برتری مثل طراحی ظاهری و کیفیت رانندگی، این هاچ بک های اسطوره ای را به چالش کشانده اند. ام وی ام ۳۱۵ از اولین نمونه هایی بود که وارد بازار ایران شد و به سرعت از لحاظ فروش جایگاه بسیار بالایی پیدا کرد.

ام وی ام 315 در واقع چری فالوین است و به عنوان یکی از پرطرفدار ترین محصولات کمپانی چری شناخته می شود. محبوبیت قابل توجه این ماشین باعث شده با گذشت چندین سال از رونمایی هنوز هم در خط تولید کمپانی چری حضور داشته باشد. با توجه به این فروش خوب، کمپانی چری هر چند وقت یکبار این ماشین را به روز رسانی می کند تا از بازار عقب نماند. در حال حاضر بهترین و جدیدترین مدل ام وی ام ۳۱۵ در بازار ایران با ظاهری جدیدتر و با نام ۳۱۵ پلاس عرضه می شود.

ام وی ام ۳۱۵ پلاس علاوه بر تغییرات ظاهری نسبت به مدلهای قدیمی، در بحث ویژگی های فنی نیز تغییراتی داشته است. البته در مورد طراحی بیشتر تغییرات این فیس لیفت به جلوی خودرو محدود می شود و نمای جانبی و عقب آن تفاوت چندانی با مدل های موجود در بازار ندارد. اما در مورد طراحی داخلی همه چیز متفاوت است و با یک مدل کاملا جدید و به طور کلی متفاوت نسبت به مدل های قبلی رو به رو هستیم. طراحی کابین ام وی ام ۳۱۵ پلاس کاملا شبیه به ام وی ام ایکس ۲۲ شده است و به یک ماشین اسپرت و جوان پسند تبدیل شده. در ادامه به بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس و ویژگی های قابل توجه این خودرو می پردازیم:

طراحی ظاهری 315 پلاس

ام وی ام ۳۱۵ پلاس نسبت به مدلهای معمولی تفاوت چندان زیادی نداشته است. در واقع اگر از زاویه کنار یا این ماشین را ببینید شاید حتی متوجه تغییرات آن نسبت به نسخه های معمولی نشوید. بیشتر تغییرات مدلهای پلاس به طراحی داخل کابین و ویژگیهای فنی برمیگردد. اولین چیزی که در مورد طراحی ظاهری توجه شما را به خودش جلب می‌کند تغییر قابل توجه سپر جلو و جلو پنجره ی ماشین است. جلوی ماشین با یک ورودی هوای بسیار بزرگ ذوزنقه ای شکل و یک جلو پنجره باریک بین چراغ ها طراحی شده است.

همین ورودی هوای بزرگ باعث ایجاد حس اسپرت بودن قابل توجهی در ماشین شده و تا حدودی شبیه به ماشین های کمپانی هیوندای شده است. در زاویه کنار تغییرات صرفاً به رینگ و آینه های ماشین خلاصه می شود و آنچنان تفاوتی با مدل های معمولی وجود ندارد. در قسمت عقب نیز تغییرات تا همین اندازه کم است و فقط دیفیوزر ماشین ظاهر جذاب تری پیدا کرده است. در مجموع از نظر ظاهری باید ام وی ام 315 را یکی از گزینه های جذاب و قابل توجه بازار خطاب کرد.

طراحی داخلی 315+ مدیران خودرو

تغییرات نسخه ی پلاس در داخل ماشین به شدت خودش را نشان می دهد و به کلی با مدل های قبلی تغییر کرده است. ام وی ام 315 پلاس در بحث طراحی داخلی شبیه به ایکس 22 شده و یک کابین اسپرت، جذاب و جوان پسند دارد. طراحی دو رنگ کابین، این جذابیت را بیشتر کرده و اضافه شدن سانروف ماشین را نسبت به مدل های قبلی زیباتر کرده است.

فضای سرنشینان در کابین مناسب است و حتی در مسافت های طولانی نیز راحتی قابل توجهی ارائه می دهد. کیفیت کابین و مواد به کار رفته شده در آن نسبت به مدل های قبلی پیشرفت داشته اند. پیشرفت های زیادی در کابین ام وی ام 315 پلاس اتفاق افتاده که بالا رفتن کیفیت نمایشگر، اضافه شدن سانروف، طراحی جدید و کیفیت بیشتر قطعات مهم ترین ویژگی های آن هستند.

مشخصات فنی و موتوری 315

مهمترین و اصلی ترین تفاوت نمونه‌های پلاس در برابر مدل های معمولی استفاده از جعبه دنده اتوماتیک است. از لحاظ موتور ام وی ام ۳۱۵ پلاس تفاوتی با مدل های معمولی ندارد. یک موتور چهار سیلندر ۱۵۰۰ سی سی با تنفس طبیعی در قلب این خودرو قرار گرفته که می تواند ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور در کنار جعبه دنده ی 4 سرعته ی اتوماتیک قرار گرفته و 315 را به یک ماشین مناسب و کم استهلاک برای استفاده های شهری و روزمره تبدیل کرده است. ام وی ام 315 پلاس به دلیل استفاده از دنده ی اتوماتیک شتاب ضعیف تری نسبت به مدل های معمولی دارد و برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت، به 12.5 ثانیه زمان نیاز دارد. مصرف سوخت این مدل در حالت ترکیبی حدود 7 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

آپشن و امکانات رفاهی 315+

ام وی ام ۳۱۵ پلاس نسبت به مدلهای معمولی کمی آپشن و امکانات بیشتری دارد. البته تفاوت های امکانات این دو خودرو چندان زیاد نیست اما باید توجه داشت که ام وی ام ۳۱۵ یک ماشین اقتصادی به حساب می‌آید و باید آن را با ماشین های هم رده قیمتی خودش مقایسه کرد. در بین رقبای هم قیمت ۳۱۵ پلاس یکی از ماشین های پر آپشن و کامل محسوب می شود. در ادامه به بررسی آپشن ها و امکانات این ماشین می پردازیم:

کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، دو حالت رانندگی شامل اکو و اسپرت، سنسور پارک عقب، سیستم نمایش فشار باد تایر ها، سیستم توزیع نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری، چراغ های روز، سنسور نور برای روشن شدن اتوماتیک چراغ ها، چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ های جلو هالوژن با قابلیت چراغ بدرقه، فرمان برقی حساس به سرعت، نمایشگر 8 اینچی لمسی با قابلیت اتصال به تلفن های اندروید و آیفون، دوربین دنده عقب، طراحی کابین جدید و دو رنگ، دو عدد ایربگ برای سرنشینان جلو، صندلی های عقب تاشونده برای ایجاد فضای بار بیشتر، خروجی برق ۱۲ ولت داخل کابین، گرمکن آیینه های جانبی، سانروف

مزایا و معایب ام وی ام ۳۱۵

یکی از گزینه های بسیار مناسب در برابر رقبای هم قیمت خودش به حساب می آید. از نقاط قوت و ویژگی های این ماشین می توان به فضای بسیار جادار نسبت به دیگر هاچبک‌های بازار، طراحی کابین بسیار جذاب و زیبا، استفاده از حالت رانندگی اکو برای کاهش مصرف سوخت، گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده و … اشاره کرد. شاید تنها ایرادی که بتوان به این ماشین خطاب کرد این است که چندین سال بدون تغییر ظاهر جدی در خیابان‌ها حضور دارد و طراحی آن تا حدودی قدیمی شده.

قیمت سایر محصولات مدیران خودرو

لوگوی ام وی ام اقساطی ام‌وی‌ام لوگوی فونیکس اقساطی فونیکس خرید خودرو طرح جایگزینی مشاوره رایگان!