خرید اقساطی اریزو 5 توربو

خرید ام‌وی‌ام آریزو 5 توربو

سدان چین
پرچم چین

حجم موتور1500 cc

تعداد سیلندر4 سیلندر توربوشارژ

مصرف سوخت6.9 لیتر

به اشتراک بگذارید

خرید آریزو 5 توربو (نقد و اقساط)

چری اریزو 5 توربو (Chery Arrizo5 Turbo IE) خودرویی با ظاهر مشابه آریزو5 ولی موتور قدرتمند مشابه تیگو7 و نمای داخلی مشابه آریزو6 که ترکیب جذابی از نقاط مثبت سایر مدل هاست و قطعا جزو گزینه های اصلی خرید سدان خانوادگی و اسپرت در این سگمنت است. فروش و خدمات تعمیرگاهی Arrizo5Turbo در این مجموعه ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:


جدیدترین شرایط خرید Arrizo 5 Turbo

قیمت نقدی و پیش پرداخت جهت خرید اقساطی آریزو5توربو در جدول زیر آورده شده است.

  • قیمت نقدی کارخانه: با شماره زیر تماس گرفته و یا فرم زیر را پر کنید. تا چند دقیقه دیگر با شما تماس خواهیم گرفت.
  • قیمت اقساطی: خرید شرایطی با حداقل ۵۰٪ و حداکثر ۸۵٪ پیش پرداخت و بازپرداخت ۱ تا ۵ سال

به دلیل نوسانات شدید بازار خودرو اعداد ذکر شده در بالا تغییر می کنند. از شما خواهشمندیم جهت آگاهی از قیمت لحظه ای با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • جهت تهیه نسخه های دست دوم و صفر (تحویل فوری) این خودرو با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

قیمت اریزو5توربو

جدیدترین شرایط خرید مستقیم و اینترنتی ARRIZO 5 Turbo IE

از روز شنبه مورخ 1401/12/6 شرایط فروش نقدی از طریق درگاه اینترنتی برای برخی از محصولات شرکت صنایع خودرو‌سازی مدیران مطابق با جدول ارائه می‌گردد.

فروش نقدی ام وی ام اسفند 1401نکات مهم:

1. ثبت نام در روزهای اعلام شده مطابق جدول فوق برای محصولات برند ام وی ام در ساعت ۱۰ صبح در وب سایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس ebuy.mvmco.ir فعال خواهد گردید.

2. در این روش فروش، سند خودرو تا یکسال در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود.

3. ثبت نام تنها برای آن دسته از مشتریانی که ظرف مدت دو سال گذشته هیچگونه ثبت نامی در سیستم فروش و شرکت مدیران خودرو نداشته‌اند، امکان پذیر خواهد بود.

4. پس از اتمام مراحل ثبت نام، مشتریان جهت پرداخت وجه کامل خودرو مستقیما به درگاه پرداخت بانکی منتقل خواهند شد.

5. در صورت عدم پرداخت وجه طی مهلت تعیین شده در درگاه پرداخت اینترنتی، درخواست مشتری غیرفعال خواهد شد.

6. سایر شرایط، مطابق آخرین بخشنامه‌ی اعلامی از سوی شرکت مدیران خودرو خواهد بود.

برای آگاهی از جدیدترین قیمت ها با ما تماس بگیرید.


راهنمای خرید سایر محصولات

جهت آگاهی از قیمت و شرایط فروش سایر محصولات وارد صفحات زیر شوید:

شرایط خرید ام‌وی‌ام

شرایط خرید فونیکس


معرفی کامل آریزو ۵ جدید

آریزو 5 یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ماشین های مونتاژی بازار ایران به حساب می‌آید. از آن جایی که مدل های معمولی این ماشین بسیار مورد استقبال قرار گرفتند، یک سال بعد مدیران خودرو تصمیم گرفت نمونه توربو شارژ این ماشین را نیز در دستور کار خود قرار دهد. مدل توربو شارژ نیز به سرعت توانست به اندازه نمونه های معمولی مورد استقبال قرار گیرد و یکی از بهترین این گزینه ها در بین ماشین های هم رده قیمتی خودش باشد. علاوه بر قدرت موتور، مدل های توربو شارژ از لحاظ آپشن و امکانات رفاهی نیز کمی نسبت به مدلهای معمولی شرایط بهتری دارند.

عکس آریزو 5

مهم ترین و اصلی ترین نقاط قوت آریزو ۵ توربو را می‌توان طراحی ظاهری جذاب، کیفیت تولید مناسب، آپشن و امکانات رفاهی زیاد، قدرت موتور قابل‌ توجه و مصرف سوخت اقتصادی بیان کرد که همگی در کنار هم، این ماشین را به یک گزینه بسیار مناسب برای خرید تبدیل کرده‌اند. البته موارد دیگری نیز وجود دارد که در بخش مزایا و معایب به آنها می پردازیم.

به تازگی سری جدید آریزو ۵ توربو توسط مدیران خودرو رونمایی شده که یک فیس لیفت نسبت به مدل های قبلی به حساب می آید. البته مدل های جدید از لحاظ طراحی ظاهری تغییر قابل توجهی نداشته اند و بیشتر تغییرات آن به طراحی کابین، ویژگیهای فنی و آپشن های خودرو مربوط می شود. به گفته مدیران خودرو مدل های جدید از لحاظ کیفیت مونتاژ نیز نسبت به نمونه های قبلی پیشرفت داشته اند. در ادامه به بررسی چری آریزو ۵ توربو می پردازیم و مدل‌های جدید این ماشین را با نمونه های قدیمی تر مقایسه خواهیم کرد.

طراحی ظاهری Arrizo5 Turbo

مدیران خودرو به تازگی نسخه جدید و فیس لیفت شده آریزو ۵ توربو را معرفی کرده است که از لحاظ ظاهری تفاوتهای بسیار کمی نسبت به مدل های قبلی دارد. در واقع تفاوت های اصلی نسخه جدید به طراحی کابین و مشخصات فنی مربوط است. جلو پنجره جدید و رینگ های متفاوت از نسخه قبل تنها تغییرات ظاهری مدلهای جدید آریزو ۵ توربو به حساب می آیند. جلوپنجره جدید این ماشین جلوه جذابی به نمای روبه روی آن داده که چری نام این جلو پنجره را طراحی کهکشانی گذاشته است.

در نمای جانبی و قسمت عقب خودرو همچنان شاهد همان طراحی قدیمی آریزو ۵ هستیم. این طراحی آنقدر جذاب و موفق بوده که با وجود چند سال حضور در بازار هنوز هم زیبایی خودش را دارد و به هیچ عنوان تکراری نشده. استفاده از رنگ های جذابی مثل قرمز و آبی باعث شده جذابیت ظاهری آریزو ۵ بیشتر خودش را نشان دهد و رنگ‌های شاد و جذابی از این ماشین را در خیابان ها ببینیم در حالیکه بیشتر ماشین های حال حاضر از رنگ‌هایی مثل سفید و مشکی استفاده می کنند.

هر چند تغییرات ظاهری مدل های جدید نسبت به نسخه های قبلی بسیار کم و ناچیز است اما همین تغییرات کوچک نیز ظاهر آن را زیباتر و جذاب تر از مدل های قبلی کرده و قطعاً یکی از جذاب ترین سدان های بازار در بین هم رده های قیمتی خودش محسوب می شود.

طراحی داخلی Arrizo5 Turbo

با وجود اینکه طراحی ظاهری مدلهای جدید آریزو 5 تغییر قابل توجهی نسبت به مدل های قبلی نداشته، اما در بحث طراحی کابین همه چیز متفاوت است و با یک ماشین کاملاً جدید روبرو هستیم. کابین آریزو ۵ جدید تا حد زیادی شبیه به آریزو ۶ طراحی شده و نسخه اقتصادی آریزو ۶ به حساب می آید. در واقع کلمه اقتصادی به این منظور استفاده شده که کیفیت قطعات به کار رفته شده داخل کابین آریزو ۵ جدید در حد و اندازه آریزو ۶ نیست و سعی شده در همان کلاس قیمتی باشد.

نمایشگر ماشین در مدل های آریزو ۵ توربو جدید ابعاد بزرگ تری پیدا کرده و استفاده از پنل تنظیمات سیستم تهویه تمام دیجیتال و لمسی باعث شده حس حضور در یک ماشین مدرن بیشتر جلب توجه کنند. قسمت های مختلف داشبورد و درب های ماشین با طرح فیبر کربن پوشانده شده که حس لوکس بودن قابل توجهی به کابین خودرو داده است. دریچه های خروجی هوا به شکل ماهرانه‌ای در قسمت بالایی داشبورد مخفی شده‌اند و باعث سادگی و شکیل شدن هرچه بیشتر داشبورد شده. طراحی داخلی آریزو ۶ یکی از زیباترین و بهترین موارد در بین رقبای هم رده خودش به حساب می آمد و حالا آریزو ۵ نیز از همین طراحی زیبا بهره می برد.

مشخصات فنی آریزو 5 توربو

مدلهای توربوشارژ آریزو ۵ یکی از قویترین سدان های مونتاژی بازار ایران به حساب می‌آیند و قدرت قابل توجهی در اختیار راننده قرار می دهند. یک موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو شارژ در قلب این خودرو قرار گرفته که می تواند ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید نماید. این پیشرانه با خودروهایی از جمله تیگو ۷، آریزو 6 و ام وی ام x۵۵ یکسان است و از آن جایی که وزن آریزو ۵ از آنها کمتر است، موتور بسیار قدرتمندی برای این ماشین به حساب می آید.

در مدلهای جدید آریزو ۵ توربو یک جعبه دنده ۹ سرعته پیوسته یا CVT جایگزین جعبه دنده های قبلی شده تا ویژگی های آریزو ۵ را به یک ماشین فوق العاده تبدیل کند. آریزو ۵ توربو جدید برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به کمتر از ۱۰ ثانیه زمان احتیاج دارد و به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۶ لیتر بنزین مصرف میکند. چنین ویژگی هایی این ماشین را به یک گزینه بسیار خوب برای استفاده های روزمره و شهری تبدیل کرده است.

آپشن و امکانات اریزو5 توربو

از لحاظ امکانات رفاهی و آپشن نیز مدل های جدید آریزو ۵ نسبت به مدل های قبلی کمی تغییر داشته اند و چند آپشن به آنها اضافه شده است. مهمترین و اصلی ترین تغییری که در آنها صورت گرفته استفاده از جعبه دنده جدید و پیشرفته است. ویژگی هایی مثل ترمز پارک برقی، اتو هلد،اضافه شدن دریچه تهویه برای سرنشینان عقب، بزرگ شدن نمایشگر خودرو و … در این مدل اضافه شده و آریزو ۵ توربو را به یک ماشین سطح بالاتر از قبل تبدیل کرده اند. در ادامه به بررسی آپشن و امکانات رفاهی آریزو ۵ توربو جدید می پردازیم:

کروز کنترل، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، دو حالت رانندگی شامل اکو و اسپرت، سنسور پارک عقب، سنسور نمایش فشار باد تایرها، سیستم توزیع نیروی ترمز، ترمز کمکی، ترمز، چراغ های روز، سنسور نور برای روشن شدن اتوماتیک چراغ ها، چراغ های مه شکن، فرمان برقی حساس به سرعت دی کات، فرمان و صندلی های چرمی، طراحی داخلی کاملاً جدید، مانیتور ۸ اینچی لمسی با قابلیت اتصال تصویری و تلفن های همراه اندروید و ios، دوربین عقب با قابلیت حرکت خطوط کمکی پارک هنگام حرکت فرمان، نمایشگر صفحه کیلومتر جهت نشان دادن اطلاعات کامپیوتر سفری، ۶ عدد ایربگ، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتومات دارای پنل دیجیتال و لمسی، دریچه های سیستم تهویه جداگانه برای سرنشینان عقب، صندلی های عقب تاشو برای ایجاد فضای بار بیشتر، آینه های جانبی برقی، سانروف

مزایا و معایب

تمام مدلهای آریزو ۵ بازار محبوبیت های خوزستان را دارند و همگی ویژگی‌های مثبت زیادی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. اما از بین تمام این موارد آریزو ۵ های جدید به دلیل استفاده از کابین مدرن و جذاب و همچنین موتور و گیربکس قدرتمند نسبت به گزینه های دیگر برتری های زیادی دارند. موتور پر قدرت، طراحی جذاب، طراحی کابین جدید و زیبا، آپشن و امکانات سطح بالا، گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده و …. مهمترین ویژگی های مثبت و مزایای آریزو ۵ توربو جدید به حساب می آیند.

لوگوی ام وی ام اقساطی ام‌وی‌ام لوگوی فونیکس اقساطی فونیکس خرید خودرو طرح جایگزینی مشاوره رایگان!