خرید ام‌وی‌ام X55 پرو

کراس اور چین
پرچم چین

حجم موتور1500 cc

تعداد سیلندر4 سیلندر توربوشارژ

مصرف سوخت6.5 لیتر

به اشتراک بگذارید

خرید X55 (نقد و اقساط)

ام وی ام ایکس 55 خودرویی که در ساخت پلنفرم آن هم از دانش فنی جگوار-لندرور و هم از تکنولوژی برند کوروس (Qoros) استفاده شده است. X55 در دو تریم پرو IE و پرو IE اسپرت عرضه شده است. از لحاظ ابعاد  شبیه به ایکس ۳۳ و از لحاظ سطح آپشن و امکانات رفاهی شبیه به تیگو ۷ است. فروش و خدمات تعمیرگاهی انواع MVM X55 در این مجموعه ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:


جدیدترین شرایط خرید X55 pro IE

قیمت نقدی و پیش پرداخت جهت خرید اقساطی ایکس55 اکسلنت در جدول زیر آورده شده است.

  • قیمت نقدی کارخانه: با شماره زیر تماس گرفته و یا فرم زیر را پر کنید. تا چند دقیقه دیگر با شما تماس خواهیم گرفت.
  • قیمت اقساطی: خرید شرایطی با حداقل ۵۰٪ و حداکثر ۸۵٪ پیش پرداخت و بازپرداخت ۱ تا ۵ سال

به دلیل نوسانات شدید بازار خودرو اعداد ذکر شده در بالا تغییر می کنند. از شما خواهشمندیم جهت آگاهی از قیمت لحظه ای با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • جهت تهیه نسخه های دست دوم و صفر (تحویل فوری) این خودرو با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

قیمت ایکس55 پرو ie

جدیدترین شرایط خرید مستقیم و اینترنتی  X55 pro IE Turbo

از روز شنبه مورخ 1401/12/6 شرایط فروش نقدی از طریق درگاه اینترنتی برای برخی از محصولات شرکت صنایع خودرو‌سازی مدیران مطابق با جدول ارائه می‌گردد.

فروش نقدی ام وی ام اسفند 1401
1. ثبت نام در روزهای اعلام شده مطابق جدول فوق برای محصولات برند ام وی ام در ساعت ۱۰ صبح در وب سایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس ebuy.mvmco.ir فعال خواهد گردید.

2. در این روش فروش، سند خودرو تا یکسال در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود.

3. ثبت نام تنها برای آن دسته از مشتریانی که ظرف مدت دو سال گذشته هیچگونه ثبت نامی در سیستم فروش و شرکت مدیران خودرو نداشته‌اند، امکان پذیر خواهد بود.

4. پس از اتمام مراحل ثبت نام، مشتریان جهت پرداخت وجه کامل خودرو مستقیما به درگاه پرداخت بانکی منتقل خواهند شد.

5. در صورت عدم پرداخت وجه طی مهلت تعیین شده در درگاه پرداخت اینترنتی، درخواست مشتری غیرفعال خواهد شد.

6. سایر شرایط، مطابق آخرین بخشنامه‌ی اعلامی از سوی شرکت مدیران خودرو خواهد بود.

برای آگاهی از جدیدترین قیمت ها با ما تماس بگیرید.


راهنمای خرید سایر محصولات

جهت آگاهی از قیمت و شرایط فروش سایر محصولات وارد صفحات زیر شوید:

شرایط خرید ام‌وی‌ام

شرایط خرید فونیکس


معرفی کامل ایکس 55

موفقیت های بیشمار ماشین های کراس اوور و شاسی بلند در بازار ایران موجب شده تا شرکت‌های مختلف فعالیت خودشان را در این کلاس خودروها افزایش دهد. افزایش روز افزون این محصولات موجب شده رقبای جدی و سرسختی در این بین به وجود آیند که گاهی بشدت کار را برای مدل های دیگر دشوار کرده‌اند. هرچند محصولات مدیران خودرو در بازار ایران بسیار محبوب و متنوع هستند اما این شرکت تصمیم گرفت تنوع محصولاتش را افزایش داده و یک مدل جذاب دیگر به این لیست اضافه کند.

ام وی ام ایکس ۵۵ نتیجه تصمیم مدیران خودرو برای این منظور بود که یک نمونه فول آپشن از کراس اوور های سایز متوسط به حساب می آید. البته از لحاظ ابعاد نیز کمی بزرگتر از x۳۳ بوده اما نسبت به مدل هایی مثل تیگو ۵ و ۷ کوچکتر است. در واقع می توان این ماشین را برادر کوچک تر تیگو 7 خطاب کرد. ‏x۵۵ در واقع چری تیگو ۴ است که در بعضی بازارها با نام تیگو 5X عرضه شده.

طراحی زیبا و امکانات رفاهی سطح بالا مهم ترین و اصلی ترین مزایای این خودرو به حساب می آیند و کمتر کراس‌اوری توان رقابت با X55 از لحاظ آپشن های رفاهی را دارد. یکی از آپشن های فوق العاده جذاب این ماشین دستبند هوشمند است که ویژگی های جذابی به ماشین اضافه کرده و یک قابلیت خاص و دوست داشتنی محسوب می شود. در ادامه به بررسی ام وی ام ایکس ۵۵ و ویژگی‌های دوست داشتنی این ماشین می پردازیم:

طراحی ظاهری X55 مدیران خودرو

ایکس ۵۵ به عنوان پرچمدار محصولات ام وی ام، وارد بازار ایران شد و برای حفظ این جایگاه لازم بود از همه لحاظ فوق العاده ظاهر شود. به همین دلیل مدیران خودرو یکی از جذاب ترین ماشین های چری یعنی تیگو ۵ ایکس را به این منظور انتخاب کرد. ‏x۵۵ یکی از جذاب‌ترین کراس آور های بازار محسوب می شود که هرچند ابعاد چندان بزرگی ندارد اما با طراحی خشن و عضلانی سعی کرده تا جای ممکن خودش را به ماشین های شاسی بلند نزدیک کند. قسمتهای مختلف ماشین به شکل زاویه دار و خشن طراحی شده تا هر لحظه حس قدرت نمایی را به بیننده القا کند.

در نمای روبرو جلو پنجره بسیار بزرگ با طراحی خاص، بسیار جلب توجه می کند. این نوع طراحی جلو پنجره را قبل از این ماشین در تیگو ۸ مشاهده کرده بودیم. یک نوار کرومی در قسمت جلوی ماشین چراغ های جلو را به هم متصل کرده و تا داخل چراغ ها هم ادامه دارد. در نمای جانبی نیز خطوط حجم دهنده بدنه، ایکس 55 را به یک ماشین اسپرت تبدیل کرده‌اند.

در قسمت عقب ماشین نیز چراغ های هالوژنی و مستطیلی، زیبایی قابل توجهی به آن بخشیده است. چراغ های عقب نیز با یک نوار کروم رنگ به یکدیگر متصل شده اند تا سیاست طراحی این ماشین در جلو و عقب آن حفظ شود. ایکس ۵۵ ابعاد چندان بزرگی ندارد و همین ابعاد متوسط موجب شده یک گزینه جمع و جو و فوق‌العاده برای استفاده های شهری به خصوص در شهرهای شلوغ و پرجمعیت باشد.

طراحی داخلی X55 مدیران خودرو

در طراحی داخلی، اولین چیزی که احساس می کنید، حالت اسپرت بودن ماشین است. المان های مختلف داخل کابین به شکلی طراحی شده اند که حس زاویه دار بودن و خشن بودن ماشین در آنها دیده شود. دریچه های هوا، دستگیره های درب ها، کنسول وسط و حتی عقربه های نمایشگر سرعت همگی به شکل چند ضلعی ساخته شده اند. آپشن و امکانات متنوع در داخل کابین موجب شده راحتی قابل توجهی برای سرنشینان ایجاد شود و حس خوبی از حضور در این ماشین داشته باشند.

مواد به کار رفته در داخل کابین همگی با کیفیت و از جنس پلاستیک نرم هستند تا حس حضور در یک ماشین سطح بالا را ایجاد نمایند. فضای سرنشینان برای استفاده های معمولی و حتی استفاده های طولانی مدت کاملاً کافی و مناسب است و حتی افراد قد بلند نیز به سادگی و راحتی روی صندلی عقب می نشینند. استفاده از نمایشگر بزرگ، نمایشگر صفحه کیلومتر، ترمز پارک برقی و موارد این چنینی در داخل کابین موجب شده حس حضور در یک ماشین مدرن و امروزی افزایش یابد.

مشخصات فنی ایکس 55 مدیران خودرو

بیشتر ماشین های مدیران خودرو در بازار ایران از موتور ۱۵۰۰ سی‌سی استفاده می کند که برای بعضی خودروهای قوی تر از موتور توربو شارژ استفاده شده تا قدرت بیشتری تولید کند. ام وی ام ایکس ۵۵ نیز از همین ماشین های سطح بالای مدیران خودرو به حساب می‌آید که از موتور قدرتمند ۱۵۰۰ سی سی توربو شار بهره می برد. این موتور ۱.۵ لیتری می تواند ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده قرار دهد.

چنین قدرتی برای خودرویی با این وزن و ابعاد کاملاً کافی و مناسب به نظر می رسد و X55 را به یکی از سریعترین کراس‌اوور های سایز متوسط بازار تبدیل کرده. یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه در کنار این موتور قرار گرفته تا x۵۵ را به یک ماشین قدرتمند و همه چیز تمام تبدیل کند. این ماشین برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت حدود 10 ثانیه زمان نیاز دارد و در مسافت ۱۰۰ کیلومتر ۶.۵ لیتر بنزین مصرف میکند.

آپشن و امکانات ایکس 55

بزرگترین و اصلی ترین نقطه قوت ام وی ام ایکس ۵۵، امکانات رفاهی و آپشن های این خودرو است که آن را نسبت به دیگر خودروهای کراس آور بازار یک سر و گردن بالاتر برده است. یکی از آپشن های بسیار جالب و جذاب قرار گرفته در این خودرو مچ بند هوشمند است که توسط آن می توان ماشین را باز و بسته و روشن و خاموش نمود. در ادامه به بررسی آپشن و امکانات ام وی ام ۵ می‌پردازیم:

کروز کنترل، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری، دو حالت رانندگی شامل اکو و اسپرت، سنسور پارک عقب، سیستم نمایش فشار باد تایر ها، سیستم توزیع نیروی ترمز، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی و اتو هلد، چراغ های روز، سنسور نور برای روشن شدن اتوماتیک چراغ ها، چراغ های مه شکن جلو و عقب، فرمان برقی حساس به سرعت، فرمان صندلی ها و تودری های چرمی، مانیتور ۹ اینچی لمسی با قابلیت اتصال به تلفن‌های همراه اندروید و ios، صفحه کیلومتر دیجیتال ۷ اینچی با قابلیت نورپردازی متناسب با حالت رانندگی، دوربین دنده عقب با قابلیت نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان، دوربین های جانبی و دوربین ۳۶۰ درجه، ۴ ایربگ، سیستم ورود و استارت بدون کلید با قابلیت کنترل توسط مچ بند هوشمند، کنسول تاشو صندلی عقب و قابلیت جمع شوندگی صندلی های عقب برای ایجاد فضای بار بیشتر، خروجی برق ۱۲ ولت داخل کابین، آیینه های جانبی تاشونده برقی دارای گرمکن، سانروف، طراحی دو رنگ و اسپرت بدنه

مزایا و معایب X55

ام وی ام x۵۵ از لحاظ امکانات رفاهی و آپشن یکی از بهترین گزینه های بازار محسوب می شود و ویژگی های زیادی در اختیار سرنشینان قرار می دهد. آپشن های این ماشین مهمترین و اصلی ترین مزیت آن به حساب می آیند. علاوه بر این طراحی جذاب و کیفیت بالای تولید نیز از ویژگی های دیگر آن به حساب می‌آید.

لوگوی ام وی ام اقساطی ام‌وی‌ام لوگوی فونیکس اقساطی فونیکس خرید خودرو طرح جایگزینی مشاوره رایگان!