خرید تیگو 8 اقساطی

خرید تیگو 8 پرومکس

کراس اور چین
پرچم چین

حجم موتور2000 cc

تعداد سیلندر4 سیلندر توربوشارژ (4J16)

مصرف سوخت7 لیتر

به اشتراک بگذارید

تیگو 8 پرومکس (Tiggo 8 promax) یک شاسی بلند سایز بزرگ 7 نفره است که لوکس ترین خودروی چینی حال حاضر بازار ایران است و متقاضیان بسیار زیادی دارد. فروش و خدمات تعمیرگاهی تیگو8پرومکس در این مجموعه ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

 


جدیدترین طرح فروش تیگو 8 پرومکس

قیمت نقدی و پیش پرداخت جهت خرید اقساطی تیگو 8 پرو در جدول زیر آورده شده است.

  • قیمت نقدی کارخانه: با شماره زیر تماس گرفته و یا فرم زیر را پر کنید. تا چند دقیقه دیگر با شما تماس خواهیم گرفت.
  • قیمت اقساطی: خرید شرایطی با حداقل ۵۰٪ و حداکثر ۸۵٪ پیش پرداخت و بازپرداخت ۱ تا ۵ سال

به دلیل نوسانات شدید بازار خودرو اعداد ذکر شده در بالا تغییر می کنند. از شما خواهشمندیم جهت آگاهی از قیمت لحظه ای با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • جهت تهیه نسخه های دست دوم و صفر (تحویل فوری) این خودرو با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

قیمت تیگو 8 پرومکس بهمن 1401جدیدترین شرایط خرید مستقیم و اینترنتی  Tiggo 8 Pro Max

از روز شنبه مورخ 1401/12/6 شرایط فروش نقدی از طریق درگاه اینترنتی برای برخی از محصولات شرکت صنایع خودرو‌سازی مدیران مطابق با جدول ارائه می‌گردد.

نکات مهم:

1. ثبت نام در روزهای اعلام شده مطابق جدول فوق برای محصولات برند فونیکس در ساعت ۱۲ ظهر در وب سایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس ebuy.mvmco.ir فعال خواهد گردید.

2. در این روش فروش، سند خودرو تا یکسال در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود.

3. ثبت نام تنها برای آن دسته از مشتریانی که ظرف مدت دو سال گذشته هیچگونه ثبت نامی در سیستم فروش و شرکت مدیران خودرو نداشته‌اند، امکان پذیر خواهد بود.

4. پس از اتمام مراحل ثبت نام، مشتریان جهت پرداخت وجه کامل خودرو مستقیما به درگاه پرداخت بانکی منتقل خواهند شد.

5. در صورت عدم پرداخت وجه طی مهلت تعیین شده در درگاه پرداخت اینترنتی، درخواست مشتری غیرفعال خواهد شد.

6. سایر شرایط، مطابق آخرین بخشنامه‌ی اعلامی از سوی شرکت مدیران خودرو خواهد بود.

برای آگاهی از جدیدترین قیمت ها با ما تماس بگیرید.


راهنمای خرید سایر محصولات

جهت آگاهی از قیمت و شرایط فروش سایر محصولات وارد صفحات زیر شوید:

شرایط خرید ام‌وی‌ام

شرایط خرید فونیکس


معرفی کامل  Tiggo8 pro max

ورود چری به بازار شاسی بلند‌ها آنقدر موفق بود که رفته رفته تمام ماشین‌های این کمپانی در حال تبدیل شدن به نمونه‌های شاسی بلند هستند و ماشین‌های سدان و هاچبک این شرکت بسیار کم تعداد شده‌اند.

جالب است بدانید تیگو 8 پرو مکس در کنار دو محصول دیگر قرار است با نام برند فونیکس وارد بازار شوند. فونیکس برند جدید مدیران خودرو است که به منظور ارائه‌ی ماشین‌های لوکس این شرکت، طراحی شده و فعلا سه محصول آریزو 6 پرو، تیگو 7 پرو و تیگو 8 پرو در سبد محصولات آن موجودند.

شکی نیست که تیگو 8 پرو مکس لوکس‌ترین ماشین مونتاژی ایران و یکی از خاص‌ترین شاسی بلند‌های بازار خواهد بود. این ماشین از نظر امکانات رفاهی قابلیت رقابت با لوکس‌ترین ماشین‌های دنیا را دارد و به عنوان یکی از بهترین شاسی بلندهای چینی انتخاب شده است. علاوه بر طراحی فوق‌العاده و آپشن‌های بی‌نظیر، این ماشین از نظر کیفیت تولید نیز یکی از بهترین گزینه‌های بازار است و مدیران خودرو بیان کرده فونیکس بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش را خواهد داشت. در ادامه به بررسی فونیکس تیگو 8 پرو و قابلیت‌های بی‌نظیر آن می‌پردازیم.

طراحی ظاهری Tiggo8 pro max

تیگو ۸ پرومکس آنقدر زیبا ساخته شده که قبل از اینکه به خیابان‌ها راه پیدا کند به عنوان زیباترین و جذاب‌ترین شاسی بلند مونتاژی بازار ایران شناخته شد. تمام قسمت‌های این ماشین به بهترین و جذاب‌ترین شکل ممکن طراحی شده و در بخش‌های مختلف حس قدرت نمایی دیده می‌شود. ابعاد بزرگ و ظاهر پر ابهت موجب می‌شود در خیابان به سرعت نظرها را به سمت خودش جلب کند و با تمام وجود خودنمایی کند.

در نمای روبرو مطابق تمام مدل‌های جدید کمپانی چری شاهد یک جلوپنجره بسیار بزرگ با طراحی خاص هستیم که کمپانی چری، نام این طراحی را جلو پنجره کهکشانی گذاشته است. طراحی نقاط کروم رنگ در این جلوپنجره به نحوی است که لوگو در مرکز آن جلب توجه می‌کند و باعث می‌شود نگاه‌ها به سمت لوگوی خودرو متمایل شود. استفاده از چراغ‌های باریک با گرافیک جذاب، زیبایی قسمت روبروی خودرو را دوچندان کرده و آن را به یک شاسی بلند خشن و جذاب تبدیل کرده است.

در نما کناری ابعاد بزرگ خودرو و قطعات کرومی به شدت جلب توجه می‌کنند. در قسمت عقب نیز چراغ های LED زیبا و ساده، حسن ختام زیبایی‌های بی اندازه‌ی این ماشین به حساب می‌آیند. قطعا تیگو ۸ پرو یکی از جذاب‌ترین شاسی بلند‌های بازار ایران است و از لحاظ طراحی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

طراحی داخلی تیگو 8 پرومکس

زیبایی‌ها و جذابیت‌های این ماشین به طراحی بدنه ختم نمی‌شود و در بخش طراحی داخلی و کابین نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از نمایشگر یک تکه ی کشیده تا پشت فرمان گرفته تا پنل تنظیمات تمام لمسی و طراحی دو رنگ کابین، همه چیز به زیبایی تمام، خودنمایی می‌کنند و تیگو 8 پرومکس را به یک شاسی بلند بی‌نظیر تبدیل کرده‌اند.

تمام قطعات و مواد به کار رفته شده در داخل کابین بسیار باکیفیت هستند و همین کیفیت بالا جذابیت کابین ماشین را دو چندان کرده است. عدم استفاده از دکمه و مخفی کردن دریچه‌های سیستم تهویه نیز باعث زیبایی هرچه بیشتر ماشین شده‌اند. تیگو ۸ پرومکس یک شاسی بلند فول سایز محسوب می‌شود و از لحاظ فضای سرنشینان و فضای بار یک ماشین فوق‌العاده به حساب می‌آید.

البته ناگفته نماند سرنشینان ردیف سوم فضای آنچنان زیادی ندارد و بیشتر مناسب افراد با قد متوسط است اما سرنشینان جلو و ردیف دوم فضای کاملاً بزرگ و جاداری در اختیار دارند. ویژگی‌های قابل توجهی مثل گرمکن صندلی‌ها و تعلیق بسیار نرم و کم‌صدا، راحتی سرنشینان را بیشتر می‌کند و یک کابین فوق‌العاده و همه چیز تمام از تیگو 8 پرومکس ساخته است.

مشخصات فنی تیگو ۸ پرومکس

تیگو 8 پرومکس در بازارهای جهانی با دو موتور قدرتمند عرضه می‌شود. در نمونه ضعیف‌تر یک موتور ۱۶۰۰ سی‌سی توربوشارژ و در نمونه‌های قوی‌تر یک موتور 2000 سی‌سی توربوشارژ قرار گرفته است.موتور 1600 سی‌سی توربو شارژ می‌تواند ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور و موتور 2000 سی‌سی توربوشارژ می‌تواند 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید که در کنار جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه، یک شاسی بلند همه چیز تمام را به ارمغان آورده است. با این موتور قدرتمند و جعبه دنده پیشرفته، تیگو ۸ پرومکس می‌توانند در زمان کمتر از ۱۰ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسیده و به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، حدودا ۷ لیتر بنزین مصرف کند. مدل‌های ۱۶۰۰ سی سی تیگو ۸ پرومکس از سیستم انتقال قدرت چرخ‌های جلو استفاده می‌کنند اما در نمونه‌های دو لیتری سیستم چهار چرخ متحرک در نظر گرفته شده است.

آپشن و امکانات  Tiggo 8 pro max

تیگو ۸ پرو مکس در زمینه آپشن و امکانات رفاهی یک خودروی همه چیز تمام و فوق لوکس محسوب می‌شود. تیگو ۸ پرو مکس قطعاً فول آپشن‌ترین ماشین مونتاژی بازار ایران خواهد بود و حتی نسبت به بسیاری از ماشین‌های وارداتی و روز اروپا نیز امکانات بیشتری دارد. در ادامه به بررسی آپشن‌ها و امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ی این ماشین می‌پردازیم:

کروز کنترل، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، دو حالت رانندگی شامل اکو و اسپرت، سنسور پارک جلو و عقب خودرو، سنسور باران برای روشن شدن اتوماتیک برف پاک کن‌ها، سیستم نمایش فشار باد تایرها، توزیع نیروی ترمز الکتریکی، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتو هلد، چراغ‌های روز، سنسور نور برای روشن شدن اتوماتیک چراغ‌ها، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، چراغ‌های جلو LED به همراه سیستم هوشمند کنترل نور بالا با قابلیت تنظیم برقی ارتفاع نور، چرخش چراغ‌های مه‌شکن در سر پیچ‌ها، فرمان برقی حساس به سرعت با قابلیت تنظیم در دو موقعیت، صفحه نمایش دوگانه 12.3 اینچی برای مولتی‌مدیا و صفحه کیلومتر با قابلیت اتصال به تلفن‌های همراه اندروید و ios، دوربین دید عقب، دوربین‌های جلو و جانبی و دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر دیجیتال صفحه کیلومتر برای نمایش اطلاعات کامپیوتر سفری، ۶ عدد ایربگ، سیستم ورود و استارت بدون کلید، صندلی راننده برقی با قابلیت تنظیم گودی کمر، فرمان صندلی‌ها داشبورد و رودری‌های چرمی، طراحی دو رنگ داخل کابین، خروجی برق ۱۲ ولت، آیینه‌های جانبی تاشونده برقی دارای گرمکن، پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان، تمام چرخ‌ها ترمز دیسکی خنک شونده، سیستم ترمزگیری در حالت اضطراری، سیستم کنترل نیروی رانش ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک 3 منطقه‌ای با قابلیت تنظیم دمای جداگانه، کولباکس، دارای شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سیستم گردش چراغ در پیچ‌ها، دارای آپشن‌های ایمنی و دستیار راننده سطح 3 ، رادار نقطه کور، سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین، رادار تصادف از عقب، سیستم هشدار خروج از لاین (رادار بین خطوط)، سیستم کمکی ماندن در لاین، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، سیستم کمکی کروز هوشمند، سیستم کنترل هوشمند نوربالا، رادار تصادف از جلو، ترمز اضطراری خودکار

مزایا و معایب تیگو 8 پرو مکس

آنقدر امکانات و آپشن دارد که هیچ چیز دیگری در این ماشین جلب توجه نمی‌کند. البته ویژگی‌های مثبت دیگری همچون گارانتی و خدمات پش از فروش فوق‌العاده و طراحی ظاهری جذاب نیز به عنوان مزایای دیگر این ماشین به حساب می‌آیند. آپشن‌های بی‌‎نظیری همچون سیستم کمک رانندگی سطح 3 و امکانات ایمنی مثل ترمز خودکار هم در تیگو 8 پرو مکس دیده می‌شود که آن را نسبت به تمام گزینه‌های بازار برتر کرده است.

قیمت سایر محصولات مدیران خودرو

لوگوی ام وی ام اقساطی ام‌وی‌ام لوگوی فونیکس اقساطی فونیکس خرید خودرو طرح جایگزینی مشاوره رایگان!