ایکس 22 پرو

خرید ام‌وی‌ام X22 پرو

کراس اور چین
پرچم چین

حجم موتور1000 cc

تعداد سیلندر3 سیلندر توربوشارژ

مصرف سوخت لیتر

به اشتراک بگذارید

خرید X22 پرو (نقد و اقساط)

ام وی ام ایکس 22 پرو نسل جدید و نسخه بهبود یافته ام وی ام X22 محسوب می‌شود. این مدل فروش بسیار بالایی در ایران دارد و جزو پیشنهادات اصلی ما برای خرید در سگمنت هاچبک کراس اور است. فروش و خدمات تعمیرگاهی  MVM X22Pro در این مجموعه ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی مدیران خودرو در ارتباط باشید:

 


آخرین شرایط خرید ایکس 22 پرو

قیمت نقدی و پیش پرداخت جهت خرید اقساطی ایکس22پرو در جدول زیر آورده شده است.

  • قیمت نقدی کارخانه: با شماره زیر تماس گرفته و یا فرم زیر را پر کنید. تا چند دقیقه دیگر با شما تماس خواهیم گرفت.
  • قیمت اقساطی: خرید شرایطی با حداقل ۵۰٪ و حداکثر ۸۵٪ پیش پرداخت و بازپرداخت ۱ تا ۵ سال

به دلیل نوسانات شدید بازار خودرو اعداد ذکر شده در بالا تغییر می کنند. از شما خواهشمندیم جهت آگاهی از قیمت لحظه ای با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • جهت تهیه نسخه های دست دوم و صفر (تحویل فوری) این خودرو با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

قیمت ایکس22 پرو

جدیدترین شرایط خرید مستقیم و اینترنتی  X22 pro IE Turbo

از روز شنبه مورخ 1401/12/6 شرایط فروش نقدی از طریق درگاه اینترنتی برای برخی از محصولات شرکت صنایع خودرو‌سازی مدیران مطابق با جدول ارائه می‌گردد.

فروش نقدی ام وی ام اسفند 1401

نکات مهم:

1. ثبت نام در روزهای اعلام شده مطابق جدول فوق برای محصولات برند ام وی ام در ساعت ۱۰ صبح در وب سایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس ebuy.mvmco.ir فعال خواهد گردید.

2. در این روش فروش، سند خودرو تا یکسال در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود.

3. ثبت نام تنها برای آن دسته از مشتریانی که ظرف مدت دو سال گذشته هیچگونه ثبت نامی در سیستم فروش و شرکت مدیران خودرو نداشته‌اند، امکان پذیر خواهد بود.

4. پس از اتمام مراحل ثبت نام، مشتریان جهت پرداخت وجه کامل خودرو مستقیما به درگاه پرداخت بانکی منتقل خواهند شد.

5. در صورت عدم پرداخت وجه طی مهلت تعیین شده در درگاه پرداخت اینترنتی، درخواست مشتری غیرفعال خواهد شد.

6. سایر شرایط، مطابق آخرین بخشنامه‌ی اعلامی از سوی شرکت مدیران خودرو خواهد بود.

برای آگاهی از جدیدترین قیمت ها با ما تماس بگیرید.


راهنمای خرید سایر محصولات

جهت آگاهی از قیمت و شرایط فروش سایر محصولات وارد صفحات زیر شوید:

شرایط خرید ام‌وی‌ام

شرایط خرید فونیکس


معرفی کامل X22 pro

علاوه بر تغییرات ظاهری در بحث مشخصات فنی و همچنین آپشن و امکانات رفاهی نیز ام وی ام X22 پرو متفاوت از نسخه های معمولی ظاهر شده است و به یک کراس آور متفاوت و امروزی تر تبدیل شده است. نمونه های پرو در طراحی داخلی هم متفاوت هستند و می توان گفت به جز قسمت طراحی عقب خودرو، تمام بخش های بیرون و داخل خودرو دستخوش تغییر شده اند. X22 Pro جدیدترین محصول ام وی ام در بازار ایران محسوب می‌شود و قرار است از اوایل سال ۱۴۰۱ در خیابان ها، این کراس آور جذاب و دوست داشتنی را ببینیم.

x۲۲ پرو از یک موتور سه سیلندر یک لیتری استفاده می‌کند که هرچند ابعاد کوچکی دارد اما به لطف استفاده از توربو شارژ و تکنولوژی های روز می تواند به اندازه مدل‌های قبلی ایکس ۲۲ نیرو تولید کرده و حتی در بحث شتاب از آنها پیشی بگیرد. جعبه دنده ماشین نیز تغییر کرده و از یک جعبه دنده پیوسته و مشترک با آریزو 6 در این مدل استفاده شده است. در ادامه به بررسی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو و ویژگی های آن می پردازیم:

طراحی ظاهری X22 pro

ام وی ام ایکس 22 همیشه یک ماشین اسپرت و جوان پسند بوده است. اما نمونه های پرو باز هم نسبت به مدل های معمولی روحیه ی اسپرت تری دارند. استفاده از چراغ های باریک و کشیده در بیشتر ماشین های امروزی دیده می شود و ایکس 22 پرو نیز به همین طراحی جذاب روی آورده تا بیش از قبل توجه جوانان را به سمت خودش جلب کند. جلوپنجره ی ماشین نیز طراحی فوق العاده ای پیدا کرده و تا حد زیادی شبیه به ماشین های سطح بالایی مثل تیگو 8 پرو شده است. طراحی گرافیکی داخل جلوپنجره هم از ترند و امضای جدید شرکت چری پیروی می کند و ظاهر بسیار جذابی برای آن ایجاد نموده.

در قسمت جانبی و عقب ماشین تغییرات چندان زیاد نیست و به بعضی موارد جزئی محدود می شود. هرچند همین تغییرات جزئی هم تاثیر خود را روی ظاهر ماشین گذاشته و آن را زیبا و اسپرت تر کرده اند. در نمای کناری رینگ های ماشین تغییر کرده و برخی تغییرات کوچک و جزئی هم دیده می شود. در قسمت عقب نیز تغییرات صرفا به تغییر سپر، دیفیوزر و خط مابین چراغ ها محدود می شود و شاهد تغییرات بزرگی نیستیم. با این حساب قطعا ام وی ام ایکس 22 پرو جذابیت های بیشتری نسبت به نسخه ی معمولی دارد و یکی از زیباترین کراس های بازار است.

طراحی داخلی X22 pro

در بخش داخل کابین هم تغییرات زیادی نسبت به مدل های قبلی به چشم می خورد که ماشین را کمی ساده تر و در عین حال شیک تر کرده است. داشبورد ماشین از حالت دو رنگ خارج شده و در مدل های پرو از مشکی پیانویی استفاده شده که خیلی کابین ماشین را جذاب تر کرده است. تغییرات نسخه های جدید بیشتر در قسمت داشبورد دیده می شود و قسمت های دیگر مثل صندلی ها و بخش های عقب ماشین تغییری نداشته اند.

صفحه نمایش ماشین بزرگتر شده و تنظیمات سیستم تهویه و بسیاری از دکمه های ماشین به این نمایشگر منتقل شده اند که حس و حال مدرن بودن به کابین ماشین بخشیده است. قسمت نمایشگر کیلومتر و عقربه های ماشین هم تغییر کرده و فرمان نیز به حالت D کات طراحی شده تا راننده راحت تر باشد. به طور کلی باید گفت کابین ایکس 22 پرو ساده تر و در عین حال شیک و مدرن تر از نسخه های معمولی است.

مشخصات فنی ایکس 22 پرو

یکی از مهمترین و اصلی ترین تغییراتی که روی ایکس ۲۲ پرو نسبت به مدلهای معمولی اتفاق افتاده است، تغییر کامل سیستم موتور و جعبه دنده ماشین است. ایکس ۲۲ پرو با یک موتور سه سیلندر هزار سی سی وارد بازار شده است. این موتور کوچک و جمع و جور با استفاده از توربو شارژ می تواند قدرت مناسب و قابل توجهی تولید کند. موتور 1 لیتری این ماشین می‌تواند 102 اسب قدرت و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید نماید که از لحاظ گشتاور، نسبت به ایکس ۲۲ معمولی پیشرفت داشته.

در قسمت جعبه دنده نیز با جعبه دنده پیشرفته و حرفه ای پیوسته ی 9 سرعته سر و کار داریم که قبلاً در آریزو ۶ مورد استفاده قرار گرفته بود و امتحان خود را پس داده است. ام وی ام x۲۲ از لحاظ شتاب و مصرف سوخت، اوضاع بهتری نسبت به مدلهای معمولی دارد در زمان حدود ۱۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این کراس اوور جذاب در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۶ لیتر بنزین مصرف میکند.

آپشن و امکانات ایکس 22 پرو

امکانات و آپشن های رفاهی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو نسبت به نسخه های معمولی افزایش داشته و با ماشین سطح بالاتری رو به رو هستیم. هر چند هنوز هم نباید آن را با ماشین های سطح بالایی مثل تیگو ۵ و تیگو ۷ مقایسه کنیم اما در برابر رقبایش، یکی از بهترین و پر آپشن ترین گزینه ها محسوب می شود. ویژگی هایی همچون ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیستم کنترل پایداری و چند آپشن دیگر به این ماشین اضافه شده اند. در ادامه به آپشن ها و امکانات ام وی ام X22 پرو می پردازیم:

جعبه دنده جدید پیوسته یا CVT، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز ها، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، کنترل حرکت خودرو در سراشیبی و کنترل ایستایی در سربالایی، دو حالت رانندگی شامل اکو و اسپرت، فرمان برقی حساس به سرعت با قابلیت تنظیم دو جهت، فرمان دی کات، کروز کنترل، صفحه نمایش ۹ اینچی لمسی با قابلیت اتصال تصویری به تلفن همراه، فرمان صندلی ها و تودری های چرمی، سنسور باران برای روشن شدن اتوماتیک برف پاک کن، ترمز کمکی، چراغ های روز، چراغ های جلو هالوژن، ایربگ راننده و سرنشین جلو، آینه های جانبی برقی دارای گرم کن، سانروف، سنسور نور برای روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ ها، چراغ روز، سنسور پارک عقب، سنسور نمایش دهنده فشار باد تایرها، ترمز پارک برقی، اتوهلد، طراحی با رنگ بدنه و کیت اسپرت

مزایا و معایب ام وی ام x۲۲ پرو

ام وی ام x۲۲ پرو یکی از زیباترین و جذاب ترین کراس آور های جمع و جور حال حاضر بازار محسوب می‌شود و همین طراحی خاص مهمترین ویژگی مثبت آن به حساب می آید. علاوه بر این، امکانات و ویژگی های در نظر گرفته شده برای این ماشین و استفاده از موتور یک لیتری برای کاهش مصرف سوخت نیز از مزایای بعدی آن محسوب می‌شوند. خدمات پس از فروش گسترده برای محصولات مدیران خودرو همیشه جزء مهم ترین ویژگی های مثبت ماشین های این کمپانی است.

لوگوی ام وی ام اقساطی ام‌وی‌ام لوگوی فونیکس اقساطی فونیکس خرید خودرو طرح جایگزینی مشاوره رایگان!