خرید اقساطی تیگو 7 پرو

خرید تیگو 7 پرو اکسلنت

Fownix Tiggo 7 pro excellent مشاهده آگهی های این خودرو
کراس اور چین
پرچم چین

حجم موتور1500 cc

تعداد سیلندر4 سیلندر توربوشارژ

مصرف سوخت6.8 لیتر

به اشتراک بگذارید

تیگو ۷ پرو (Tiggo 7 pro) نسل جدیدتر تیگو 7 است که سال ها لوکس ترین و باکیفیت ترین کراس اور چینی در بازار ایران بود. این خودرو در حقیقت نسخه کوچک شده ی تیگو 8 است. فروش و خدمات تعمیرگاهی تیگو7پرو در این مجموعه ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:


جدیدترین طرح فروش تیگو ۷ پرو اکسلنت

قیمت نقدی و پیش پرداخت جهت خرید اقساطی تیگو ۷ پرو در جدول زیر آورده شده است.

  • قیمت نقدی کارخانه: با شماره زیر تماس گرفته و یا فرم زیر را پر کنید. تا چند دقیقه دیگر با شما تماس خواهیم گرفت.
  • قیمت اقساطی: خرید شرایطی با حداقل ۵۰٪ و حداکثر ۸۵٪ پیش پرداخت و بازپرداخت ۱ تا ۵ سال

به دلیل نوسانات شدید بازار خودرو اعداد ذکر شده در بالا تغییر می کنند. از شما خواهشمندیم جهت آگاهی از قیمت لحظه ای با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • جهت تهیه نسخه های دست دوم و صفر (تحویل فوری) این خودرو با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

قیمت تیگو 7 پرو اکسلنت بهمن 1401جدیدترین شرایط خرید مستقیم و اینترنتی  Tiggo 7 Pro excellent

از روز شنبه مورخ 1401/12/6 شرایط فروش نقدی از طریق درگاه اینترنتی برای برخی از محصولات شرکت صنایع خودرو‌سازی مدیران مطابق با جدول ارائه می‌گردد.

نکات مهم:

1. ثبت نام در روزهای اعلام شده مطابق جدول فوق برای محصولات برند فونیکس در ساعت ۱۲ ظهر در وب سایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس ebuy.mvmco.ir فعال خواهد گردید.

2. در این روش فروش، سند خودرو تا یکسال در رهن شرکت مدیران خودرو خواهد بود.

3. ثبت نام تنها برای آن دسته از مشتریانی که ظرف مدت دو سال گذشته هیچگونه ثبت نامی در سیستم فروش و شرکت مدیران خودرو نداشته‌اند، امکان پذیر خواهد بود.

4. پس از اتمام مراحل ثبت نام، مشتریان جهت پرداخت وجه کامل خودرو مستقیما به درگاه پرداخت بانکی منتقل خواهند شد.

5. در صورت عدم پرداخت وجه طی مهلت تعیین شده در درگاه پرداخت اینترنتی، درخواست مشتری غیرفعال خواهد شد.

6. سایر شرایط، مطابق آخرین بخشنامه‌ی اعلامی از سوی شرکت مدیران خودرو خواهد بود.

برای آگاهی از جدیدترین قیمت ها با ما تماس بگیرید.


راهنمای خرید سایر محصولات

جهت آگاهی از قیمت و شرایط فروش سایر محصولات وارد صفحات زیر شوید:

شرایط خرید ام‌وی‌ام

شرایط خرید فونیکس


معرفی کامل Tiggo 7 pro

تیگو ۷ پرو به عنوان مدل جدیدتر و به‌روز تر تیگو 7 معرفی شده و مدیران خودرو مسئولیت مونتاژ این ماشین را در بازار ایران به عهده گرفته است. مجموعه مدیران خودرو برای معرفی سه محصول سطح بالای خودش برند جدیدی به نام فونیکس را به ثبت رسانده است و قرار است مدل های لوکس این مجموعه تحت برند فونیکس وارد بازار شوند.

تیگو ۸ پرو، تیگو ۷ پرو و آریزو ۶ پرو محصولات حال حاضر برند فونیکس به حساب می‌آیند که هر سه خودرو در آستانه ورود به بازار هستند و هیچ کدام به شکل رسمی در بازار حضور ندارند. محصولات برند فونیکس کیفیت تولید بالایی داشته و قرار است از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش نیز سطح بالاتری نسبت به دیگر محصولات مدیران خودرو داشته باشند.

تیگو ۷ پرو از پلتفرم تیگو 8 استفاده می کند و از لحاظ طراحی ظاهری و امکانات رفاهی تیز نسبت به تیگو 7 معمولی پیشرفت زیادی داشته است. هرچند تیگو 7 پرو هنوز هم با موتور 1500 سی سی توربوشارژ عرضه می شود اما به لطف پیشرفت تکنولوژی و استفاده از سیستم های جدید، هم مصرف سوخت کمتری دارد و هم قدرت آن نسبت به مدل های معمولی افزایش داشته است. در ادامه به بررسی تیگو 7 پرو و ویژگی های آن می پردازیم و از تمام جهات این تازه وارد جذاب را مورد ارزیابی قرار می دهیم:

طراحی ظاهری Tiggo 7 pro

هدف اصلی در طراحی تیگو ۷ پرو این بود که تا جای ممکن اسپرت و قدرتمند نشان داده شود و طراحان به خوبی از پس این سیاست بر آمده اند. به محض نگاه کردن به تیگو 7 پرو احساس میکنید یک ماشین پر قدرت و خشن در برابر شما قرار گرفته. از چراغ های کشیده و جلوپنجره ی خیلی بزرگ گرفته تا شیشه های کناری که تا انتهای ماشین ادامه دارند، همه ی قسمت ها برای قدرت نمایی طراحی شده اند.

در نمای روبرو اولین چیزی که توجه افراد را به سمت خودش جلب می کند جلوپنجره ی خیلی بزرگ با گرافیک خیلی زیبا است که در بیشتر ماشین های جدید چری دیده می شود. چراغ های باریک در دو طرف این جلوپنجره، نمای آن را بیشتر کرده و تیگو 7 پرو را به یک ماشین بسیار جذاب تبدیل کرده اند. در نمای جانبی نیز ابعاد بزرگ خودرو جلب توجه می کند و طراحی شیشه ها که تا انتهای ماشین کشیده شده اند و جذابیت ماشین را بیشتر کرده. در قسمت عقب ماشین نیز چراغ های کشیده و باریک اولین مواردی هستند که نگاه ها را به سمت خود می کشند. به طور کلی باید گفت تیگو 7 پرو نسبت به تیگو 7 معمولی حس اسپرت بودن و قدرت نمایی بیشتری دارد و یکی از جذاب ترین شاسی بلند های بازار است.

طراحی داخلی تیگو 7 پرو

هرچند کابین تیگو 7 یکی از زیباترین و لوکس ترین کابین های بازار است اما تیگو 7 پرو حتی از آن هم مدرن تر و جذاب تر ساخته شده و یک ماشین همه چیز تمام محسوب می شود. نمایشگر بزرگ، نمایشگر پنل تنظیمات و نمایشگر کیلومتر همگی بسیار بزرگ و با کیفیت هستند و حس آینده نگرانه ای به ماشین داده اند. طراحی داخلی تیگو 7 پرو در عین سادگی بسیار جذاب و لوکس است و تا حدود زیادی شبیه به ماشین های روز اروپا ساخته شده. حذف دکمه های فیزیکی و استفاده از دسته دنده خلبانی موجب شده سادگی و شیک بودن ماشین بیشتر خودش را نشان دهد.

تمام سرنشینان فضای بسیار باز و جاداری در این ماشین داشته و یک انتخاب عالی برای مسافرت و استفاده های طولانی مدت محسوب می شود. از نظر کیفیت مواد استفاده شده و کیفیت تولید نیز با یک ماشین خیلی خوب روبرو هستیم و به گفته ی مدیران خودرو، محصولات فونیکس کیفیت بیشتری نسبت به دیگر محصولات این شرکت خواهند داشت. استفاده از چرم دو رنگ و نورپردازی کابین، جذابیت آن را بیشتر کرده و می توان گفت تیگو 7 پرو یکی از زیباترین و بهترین شاسی بلندهای بازار از نظر طراحی بدنه و کابین است.

مشخصات فنی تیگو7 پرو

تیگو ۷ پرو در بازارهای جهانی با دو موتور متفاوت عرضه می شود. متاسفانه نمونه ضعیف‌تر یعنی موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو شارژ برای بازار ایران انتخاب شده است. این موتور 1.5 لیتری تا حدود زیادی با نمونه‌های استفاده شده در تیگو ۷ معمولی یکسان است اما به لطف سیستمهای جدید استفاده شده، قدرت و گشتاور بیشتری تولید می کند. موتور تیگو ۷ پرو می تواند ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور برای این شاسی بلند جذاب تولید کند. در مدلهای جدید تیگو ۷ خبری از جعبه دنده قبلی نیست و شاهد یک جعبه دنده پیوسته CVT با قابلیت شبیه سازی 9 دنده هستیم و به افزایش شتاب ماشین و کاهش مصرف سوخت کمک می کند. تیگو ۷ پرو می‌تواند در کمتر از ۱۰ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن بیشتر از ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

آپشن و امکانات Tiggo 7 pro

ماشین هایی که با برند فونیکس وارد بازار ایران می‌شوند، از لحاظ امکانات و آپشن های رفاهی بالاتر از محصولات دیگر مدیران خودرو خواهند بود. در واقع تمام ماشین های این مجموعه از نمونه های لوکس و فول آپشن هستند. به همین دلیل تیگو ۷ پرو قطعاً حرف‌های زیادی در زمینه امکانات رفاهی و آپشن خواهد داشت. در ادامه به اختصار آپشن ها و ویژگی های این ماشین را بررسی می کنیم:

کروز کنترل، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، دو حالت رانندگی شامل اکو و اسپرت، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران برای روشن شدن اتوماتیک برف پاک کن ها، سیستم نمایش فشار باد تایرها، سیستم توزیع نیروی ترمز، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، چراغ های روز، سنسور نور برای روشن شدن اتوماتیک چراغ ها، چراغ های مه شکن جلو و عقب با قابلیت چرخش مه شکن های جلو در سر پیچ، چراغ های جلو زنون، قابلیت تنظیم ارتفاع برقی چراغ های جلو، فرمان برقی حساس به سرعت با قابلیت تنظیم دو حالت، فرمان صندلی ها داشبورد و تو‌دری های چرمی، نمایشگر 10 اینچی لمسی با قابلیت اتصال تصویری به تلفن همراه، دوربین دید عقب کنار جلو و دوربین ۳۶۰ درجه،نمایشگر ۸ اینچی برای تنظیمات سیستم تهویه، شارژر بیسیم موبایل، نمایشگر 7 اینچی دیجیتال صفحه کیلومتر، ۶ عدد ایربگ، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، فرمان دی کات، درب صندوق برقی هوشمند، سیستم استارت استاپ در ترافیک برای کاهش مصرف سوخت، سیستم تهویه مطبوع مستقل برای ردیف عقب، پنل لمسی کنترل سیستم تهویه، صندلی برقی با قابلیت تنظیم گودی کمر، گرمکن صندلی های جلو، استفاده از چرم دو رنگ برای طراحی کابین، خروجی برق ۱۲ ولت، آیینه های جانبی تاشونده برقی دارای گرمکن، سانروف، سقف پانوراما، نورپردازی داخل کابین

مزایا و معایب تیگو 7 پرو

تیگو 7 پرو آنقدر امکانات و ویژگی‌های مثبت در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد که می توان آن را به عنوان یکی از پر آپشن ترین کراس آور های بازار خطاب کرد. همین آپشن های پیشرفته و زیاد مهمترین و اصلی ترین مزیت این خودرو به حساب می آیند. علاوه بر این، طراحی ظاهری جذاب نیز برتری دیگر تیگو ۷ پرو به حساب می آید. این خودرو با برند فونیکس وارد بازار می شود که از لحاظ خدمات پس از فروش و گارانتی شرایط بهتری نسبت به دیگر خودروهای بازار دارد.

قیمت سایر محصولات مدیران خودرو

لوگوی ام وی ام اقساطی ام‌وی‌ام لوگوی فونیکس اقساطی فونیکس خرید خودرو طرح جایگزینی مشاوره رایگان!