خرید اقساطی تیگو 5

خرید ام‌وی‌ام تیگو 5

کراس اور چین
پرچم چین

حجم موتور2000 cc

تعداد سیلندر4 سیلندر

مصرف سوخت9 لیتر

به اشتراک بگذارید

خرید تیگو5 (نقد و اقساط)

تیگو 5 مدیران خودرو یک کراس‌اوور واقعی با ابعاد مناسب و دیفرانسیل جلو است که بدلیل ارتفاع مناسب و ابعاد بزرگ، حسی مشابه خودروهای شاسی‌بلند واقعی را به سرنشینان منتقل می‌نماید. فروش و خدمات تعمیرگاهی Tiggo 5 در این مجموعه ارائه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید:


آخرین شرایط فروش تیگو 5

مشتری گرامی، با توجه به عدم تولید این خودرو از سال 1400، آخرین نسخه های موجود در بازار تولید سال 1400 هستند و دیگر طرح فروشی روی این خودرو فعال نخواهد شد. جهت خرید باید با کارشناسان فروش شرکت تماس گرفته تا نسخه های صفر 1400 و یا کارکرده را به شما معرفی کنند.

قیمت تیگو 5

برای آگاهی از جدیدترین قیمت ها با ما تماس بگیرید.


راهنمای خرید سایر محصولات

جهت آگاهی از قیمت و شرایط فروش سایر محصولات وارد صفحات زیر شوید:

شرایط خرید ام‌وی‌ام

شرایط خرید فونیکس


معرفی کامل تیگو 5 مدیران خودرو

ماشین های شاسی بلند در حال حاضر پر طرفدار ترین نمونه های ماشین در بازار ایران و جهان هستند. محبوبیت این کلاس تا جایی پیش رفته که تمام برندهای خودرویی، حتی برندهای خاص، به سمت تولید و فروش ماشین های شاسی بلند و یا کراس آور حرکت کرده اند. هرچند کمپانی چری پیش از تیگو 5 هم چند ماشین شاسی بلند تولید کرده بود اما جای خالی شاسی بلند سایز متوسط شهری در سبد محصولاتش خودنمایی میکرد و این جای خالی را با تیگو 5 پر کرد.

فروش بالای این ماشین به دلیل ویژگی های مثبت و مزایای زیادی از جمله طراحی ظاهری، قیمت مناسب، آپشن و امکانات رفاهی، کیفیت تولید و موتور قدرتمند برای استفاده های شهری اتفاق افتاده. در تمام سال هایی که این خودرو در بازار حضور داشته، هر سال جزو پرفروش ترین شاسی بلندهای مونتاژی بازار ایران به حساب می‌آید.

تیگو 5 در تیپ های بسیار متنوع و گوناگونی عرضه شده و در حال حاضر بیش از ۶ مدل مختلف تیگو ۵ در بازار وجود دارد. تفاوت اصلی تیپ های این ماشین به آپشن و امکانات رفاهی و تغییرات جزئی در طراحی مربوط می شود و از لحاظ موتور و مشخصات فنی تفاوتی بین آنها وجود ندارد. تیگو ۵ در سالهای ۱۳۹۶ و ۱۳۹۸ فیس‌لیفت را تجربه کرده است. در سال ۹۶ تغییرات ظاهری روی این ماشین انجام شد و چراغ ها، سپر ها، قسمت هایی از بدنه و بخش هایی از طراحی داخلی خودرو تغییر کرد. اما در تغییرات سال ۹۸ بیشتر موارد به کابین مربوط می شد و طراحی بدنه تغییر قابل توجهی نداشت. در ادامه به بررسی تیگو ۵ و ویژگی های قابل توجه این ماشین می پردازیم و دلایل موفقیت و فروش بالای آن را مشاهده می کنیم.

طراحی ظاهری Tiggo5

شاید تیگو 5 به اندازه ی شاسی بلند هایی مثل تیگو 7 و تیگو 8 جذابیت نداشته باشد، اما با این حال یکی از جذاب ترین ماشین های بازار بوده و فروش فوق العاده ی آن، شاهدی بر این موضوع است. ابعاد بزرگ و کابین جادار، تیگو 5 را به یک گزینه ی بسیار مناسب برای مسافرت و استفاده های طولانی تبدیل کرده است.

چراغ های جلوی ماشین با طرح گرافیکی خاصی ساخته شده اند که از گربه سانان الهام گرفته شده و چراغ های روز در آن ها جلوه ی خاصی دارد. خطوط حجم دهنده و زه های کناری ماشین به شکلی طراحی شده که حس یک شاسی بلند بزرگ و عضلانی را انتقال دهد. در قسمت عقب نیز یک نوار کرومی چراغ های عقب را به هم متصل کرده و چراغ های هالوژنی تکمیل کننده این نوار کرومی هستند. تیگو ۵ در بین رقبای هم رده قیمتی خودش یکی از بهترین گزینه ها از لحاظ طراحی ظاهری محسوب می شود.

طراحی داخلی Tiggo5

از سال ۱۳۹۸ مدل های جدید تیگو ۵ وارد بازار شدند که هرچند از لحاظ ظاهری تغییر چندانی با مدل های قبلی نداشتند اما استفاده از نمایشگر عمودی، که به نمایشگر تسلایی معروف است، بزرگترین تغییر این مدل محسوب می شود. در واقع همین نمایشگر بزرگ و کشیده اولین چیزی است که در داخل کابین توجه شما را به سمت خودش جلب می کند. قسمتهای دیگر کابین کاملاً ساده طراحی شده و دکمه هایی مثل سیستم تهویه به داخل نمایشگر منتقل شده تا حس مدرن بودن بیشتری القا کند.

دریچه های سیستم تهویه نیز به صورت عمودی در دو طرف نمایشگر قرار گرفته اند و سعی شده تمام تمرکز طراحی کابینت این به سمت همین نمایشگر معطوف شود. کیفیت قطعات به کار رفته شده در کابین مناسب است. سرنشین آن فضای بسیار مناسبی در اختیار دارند و حتی در مسافت های طولانی و مسافرت نیز کاملاً راحت خواهند بود.

مشخصات فنی تیگو 5

تیگو ۵ در بین ماشین های مدیران خودرو در بازار ایران بزرگترین موتور را در اختیار دارد. بیشتر موتور های قرار گرفته روی محصولات مدیران خودرو از نمونه‌های ۱۵۰۰ سی‌سی تنفس طبیعی و یا توربوشارژ هستند اما تیگو ۵ از یک موتور ۲ لیتری استفاده می‌کند. این موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی می تواند ۱۳۹ اسب بخار قدرت و ۱۸۲ نیوتن متر گشتاور برای این شاسی بلند محبوب و پرطرفدار ایجاد نماید.

چنین قدرت و گشتاوری برای خودرویی با ابعاد و وزن تیگو ۵ کاملا کافی به نظر می رسد و در استفاده های معمولی و روزمره به هیچ عنوان احساس ضعف و کمبود قدرت نخواهید داشت. یک جعبه دنده پیوسته یا CVT برای این ماشین در نظر گرفته شده که می‌تواند به صورت مصنوعی ۷ دنده را شبیه سازی نماید. شتاب صفر تا صد تیگو ۵ حدود 12.5 ثانیه و مصرف بنزین آن حدود ۹ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است. البته به تازگی مدیران خودرو تصمیم گرفته نمونه‌های توربوشارژ این ماشین را نیز به بازار عرضه کند.

آپشن و امکانات تیگو 5

تیگو ۵ به اندازه محصولات پرچمداری از جمله تیگو ۷ و ایکس ۵۵ آپشن و امکانات رفاهی ندارد اما با این حال یکی از گزینه های خیلی خوب در بین رقبای هم رده محسوب می شود. مدل های جدید تیگو 5 بعد از سال 98 از یک آپشن جذاب یعنی نمایشگر تسلایی استفاده می کنند که کابین آنها را خیلی جذاب تر و به روز کرده. در ادامه به بررسی آپشن و امکانات رفاهی تیگو 5 می پردازیم:

کروز کنترل، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، دو حالت رانندگی شامل اکو و اسپرت، سنسور پارک جلو و عقب خودرو، سنسور باران برای روشن شدن اتوماتیک برف پاک کن ها، سیستم نمایش فشار باد تایرها، سیستم توزیع نیروی ترمز، ترمز کمکی، چراغ های روز، سنسور نور برای روشن شدن اتوماتیک چراغ ها، چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ بدرقه و چراغ خوش آمدگویی، فرمان برقی حساس به سرعت با قابلیت تنظیم دو حالته، فرمان و صندلی های چرمی، نمایشگر ۱۰ اینچی لمسی عمودی با قابلیت اتصال تصویری و تلفن همراه، دوربین دنده عقب با امکان حرکت خطوط کمکی پارک با فرمان، ۴ عدد ایربگ، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه با قابلیت تنظیم از روی نمایشگر خودرو، صندلی راننده ۶ حالته برقی، طراحی دو رنگ کابین، خروجی برق ۱۲ ولت داخل کابین، آیینه های جانبی تاشونده برقی دارای گرمکن، سانروف، نمایشگر صفحه کیلومتر برای نمایش اطلاعات کامپیوتر سفری

مزایا و معایب Tiggo5

ویژگیهای مثبت بسیار زیادی در مورد تیگو ۵ وجود دارد که از بین تمام آنها امکانات رفاهی و خدمات پس از فروش مهم ترین و اصلی ترین موارد محسوب می شوند. ویژگی های دیگری از جمله فضای بسیار مناسب و جادار کابین و همچنین موتور و گیربکس کم آزار نیز در این ماشین جلب توجه می کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب تیگو ۵ جدید استفاده از موتور توربو شارژ است که البته تعداد آنها چندان زیاد نیست.

لوگوی ام وی ام اقساطی ام‌وی‌ام لوگوی فونیکس اقساطی فونیکس خرید خودرو طرح جایگزینی مشاوره رایگان!